Hej
Jeg skal til at indhente tilbud på døre, vinduer og store vinduespartier. Typen er palævinduer, som jo har en masse sprosser. Det er til et helt nyt hus, men skrappe energikrav. Jeg har overvejet 3 lagsvinduer, som både energimæssigt og lysmæssigt jo bør være gode. Jeg har dog aldrig i virkeligheden set et 3-lagsvindue og jeg kan måske frygte, at konstruktionen kan blive klodset. Det skal være natulig udluftning i vinduerne, så vi lever op til dette krav, men friskluftventiler kan vel klare den sag ?
Er der nogen, som kan anbefale nogle vinduesfabrikater, som er supergode, og som samtidig er prismæssigt fornuftige ?