Valg af palævinduer

Hej

Jeg skal til at indhente tilbud på døre, vinduer og store vinduespartier. Typen er palævinduer, som jo har en masse sprosser. Det er til et helt nyt hus, men skrappe energikrav. Jeg har overvejet 3 lagsvinduer, som både energimæssigt og lysmæssigt jo bør være gode. Jeg har dog aldrig i virkeligheden set et 3-lagsvindue og jeg kan måske frygte, at konstruktionen kan blive klodset. Det skal være natulig udluftning i vinduerne, så vi lever op til dette krav, men friskluftventiler kan vel klare den sag ?

Er der nogen, som kan anbefale nogle vinduesfabrikater, som er supergode, og som samtidig er prismæssigt fornuftige ?

Selvbyggeren

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg havde ikke selv monteret vinduer med masser af sprosser i et helt nyt hus, men hellere valgt vinduer uden en masse sprosser som lukker mere lys ind, og nemmere at pudse fremover, men det er jo en smag sag...

Af hensyn til 3 lag glas, så er det ikke noget man sådan ser, da de jo bare er falset dybere, det er ikke noget men ved alm. syn ligger mærke til.

Af hensyn til udluftning, så er der jo ingen krav til denne hvis du i forbindelse med bygning af det nye hus, husker at smide et genveks / ventilations anlæg i huset, hvilket jeg da klart vil anbefale dig.

Jep, jeg kan varmt anbefale dig af købe de nye døre og vinduer fra KPK vinduer, her får man kvalitet for alle penge, også er det faktisk væsentligt billigere end man lige forventer...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis