Valg af parcelhus alarm

Hej med jer,

Jeg skal til at bygge hus, og vil i den forbindelse installere en alarm. Jeg har følgende krav til alarmen:

- Trådet (dvs, ikke noget med trådløse sensorer)
- Prox brikker til til/frakobling
- Minimum 4 zoner, der kan til/frakobles seperat
- GSM modul, for status og styring
- GSM jammer detector
- Elektronikken (styringen) placeret separat i forhold til kontrolpanel
- Uden abonnement

Jeg har selv søgt og ledt en del, men synes at finde, at er der GSM indbygget, så er det til trådløse sensorer. Har dog fundet nogle brugbare systemer UDEN GSM, og hvor GSM modulet så koster dobbelt så meget som hele alarmsystemet. Dette er: Abus Terxon AZ4150 og Texecom Premier 48.

Har i nogle forslag?

Mvh
Kurt
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej.

Oasis fra Jablotron fås både som fortrådet og trådløst. Der findes både gsm modem til alamering og fjernstyring og proxbrikker til betjening. Den har dog kun 3 områder.

Mvh.
Kris

Venlig hilsen
Kris
Hej

Det kan godt være jeg spørger dumt, men hvorfor skal det være trådet - stabilitet eller...?
Ja, det er grundet stabilitet: Det der kommer ind i den ene ende af et kabel, kommer også ud af den anden ende (hvis vi da lige undtager den situation, hvor kablet er klippet over).

Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )

Mix
Til MIX:
Her på siden kan man, når man har været medlem længe og har demonstreret et oprigtigt had til nassereklamer, få adgang til den lukkede loge, hvor listen over hadefirmaer florerer.
Logens medlemmer sender drillemails og tidrøvende tilbudsanmodninger til de firmaer, som planter nassereklamer på Lav-det-selv.dk
Så... MIX: Næste gang d har pistolen rettet mod din egen fod, så tøv en kende inden du sætter fingeren på aftrækkeren.

Fornøjelige hilsner fra

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis