Fliseklæb af arbejdstøj

Hejsa , jeg er murer , og har en dårlig "vane" med at få en del fliseklæb på bukserne og trøjen , så ville hører om i havde et godt råd om hvordan man fik det mest muligt af igen ,

Har prøvet vanish i vaskemaskinen , det virker en lille smule bedre end bare med vaskepulver , vasker det på 95 grader , håber der er nogen som har en god ide

 

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne jo prøve at smide dine benklæder i fryseren, og så når de er frosne, nuldre fliseklæben ud. Men jeg tror det er stort set umuligt at få helt af, da det trænger ind i de enkelte fibre i klædet. Det bedste var at aflægge sig den dårlige vane, og bruge en klud istedet for.
På den anden side, kan du jo efter et stykke tid, bare stille benklæderen i et hjørne. Så er de lige til at springe ned i om morgenen.
Det kan ikke tages af, viser erfaringen mig. Lidt ligesom med siliconegummi!

Med venlig hilsen
ktm

 

Det skyldes vel at håndværkere af i dag, har glemt de gamle dyder ! Før hen havde alle håndværkere med respekt for sig selv et langt forklæde på, det skånede tøjet som man dengang skulle passe meget på. I dag går de jo bare ud og købet nyt, førhen var alt i beklædning skrædder fremstillet hos den lokale skrædder, hvis ikke fruen i huset eller en af de unge piger kunne klappe noget sammen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis