indkøb af indbygningsspot 12v

hej jeg skal havde købt nogle 12V spot til indbygning i loftet med mr16 sokkel, da jeg syntes 12v lys giver mere ind 230v.

jeg har tænkt mig og bruge

osram elektronisk traffo
safeboks mini (35w)
downlight kabel (varmebestandigt)
og 12v halogen pære

spørgsmålet er bare hvor skal jeg indkøbe selve spottet (lampen). gerne til en fornuftig pris i hvid.


9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ikke lige det jeg havde i tankerene det er selve lampen jeg mangler noget i still med denne

http://www.el-grossisten.com/pi/DL_83_spot_Fransiska_12V_IP21_kipbar_Hvid_4787_1577.aspx

men om der var nogen der havde erfaringer med nogle..
Jeg har før købt spots på www.litehouse.dk det var jeg nu meget tilfreds med Gratis levering med GLS

 - mvh. Esben

jeg arbejder som elektriker, og hjemme kunne jeg aldrig drømme om at ins. 12v spot længere...Det er , undskyld mig, for besværligt...230v spot, og så sløjfe med noget 3x1½ pkaj mellem lamperne...ingen trafo eller ledningslængder at tage hensyn til...
men når det først er lavet og man har taget sine forholds regler syntes jeg stadig det giver et bedre lys i forhold til 230v..

sammenligner man eksempelvis 20w 230v med 20w 12v syntes jeg det giver meget mere lys hvorfor ved jeg ikke
Annonce
kaw> tak for linket.
Hvorfor ikke bruge nogen der kan monteres uden safeboks ? Har selv gode erfaringer med spots fra Daxtor Easy 2-Light, dog er det lidt træls at de har skiftet de to holdeskruer til Torx8 i stedet for PZ0.

Iøvrigt er jeg 100% enig i dine betragtninger om MR16, og 12V spots i det hele taget - Det er en tand bedre end 230V.

Daxtor kan efterehånden købes mange steder - søg selv.

/ Claus

Hej Fudji

inden for Daxtor er der denne indbygningsspot med MR16 12V komplet med transformer og 35 watt pære lige til at montere direkte op i isoleringen, der findes også en uden transformer du kan se mere på Daxtor.dk 

  
Der findes selvfølgelig også andre produkter inden for indbygningsspot med transformer
  
Held og lykke med belysningen.

Lad dig inspirere her, og tryk gerne på syntes godt om på min side.
Facebook.com søg efter: Salgskonsulent Reene A Nielsen

Du kan også læse mere om hvem jeg er via min LinkedIn profil.
https://www.linkedin.com/in/reene-a-nielsen
Søg Reene A Nielsen på LinkedIn
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis