Køb og salg opgradering.

Hej kunne det ikke være muligt at opdele køb og salg lidt i evt. hvilken slags ting det er folk søger/sælger el. hvilken dato el. hvor i landet osv. så man er fri for at kikke alle 50 sider for at se om der er noget spændene,,.......endvidere kan jeg ikke se nogen grund til at profilnavnet skal stå der det er vel nok at det står der når man går ind på tråden...

MVH. katskidt

katskidt

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror du lige har stukket din snude ind i et hvepse bo !  AV AV AV

Du er nybegynder og vil allerede til at lære ejeren hvad der er ret og uret.
Hhmmm...er der nogen forskel på om man er ny eller gammel mht. hvor vidt man må komme med forslag til ændringer, jeg kan jo ikke gøre for at jeg er hurtig til at se hvad der kunne gøres bedre ;-) ......læg mærke til at jeg skriver FORSLAG for det er jo det det er, hvis jeg var ejer ville jeg bare se det som en gratis ydelse at medlemmer kommer med gode ideer, så er ejeren selv fri for for det....
Men hvis du vil tage det ilde op eller tage det negativt så må det være for din egen regning for det er bestemt ikke sådan det er ment. ;-)

katskidt

Over hele hoet ik
For øjeblikket kæmper AllanE som er ham der for det meste står for ændringerne, med bare at få "skidtet" til at virke rimeligt. Det er ikke så længe siden at der blev ændret til et nyt styresystem, og det volder den unge mand mange problemer
Og vi er en del "Gamle brokkehoveder", der hellere vil have det gamle system tilbage.
Det er helt fint du komme med forslag
hehe okay

katskidt

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis