Indsugningsrør knækket

Har en havefræser, der driller! Jeg tror, det er en Honda-motor, der er på, der står i al fald OHV på ventildækslet, og det er det vist kun Honda, der har. Men hvor får jeg fat i reservedele til en sådan??? Der er et indsugningsrør i plastic, der slår et knæk på 90 gr. og går op i luftfilteret, der knækket, og hvor får jeg fat i et nyt? Den vil eller ikke rigtig trække med fri indsugning, og jeg tror, der er for lidt modstand i insugningen.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du ikke smelte det sammen igen med acetone og så evt forstærket det med et spændebånd eller gaffatape??

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har ofte haft held, med at lime plastik sammen, med limpistolen...

Ellers må du ind, til din lokale plæneklipperservice, så kan de nok skaffe et nyt rør til dig...

mvh jens
Skrevet af grandoldman på 15 maj 2011 01:40
Kan du ikke smelte det sammen igen med acetone og så evt forstærket det med et spændebånd eller gaffatape??
Det er vist noget skørt gammelt skrammel. Det vil bare knække et andet sted, og det vil alligevel aldrig holde tæt. Billigt bras fra begyndelsen af!!!

Derfor leder jeg efter et link, men jeg har ikke fundet noget hos fx lytek.dk

Nå - det viser sig, at motoren er en kinesisk Honda-klon, som vores lokale plæneklipper-mand ikke vil røre med en ildtang!!!! "Kyl den i brokkassen! Man kan ikke få stumper til den slags!" Tog i øvrigt en kompressionstest: 3,5 bar! Så den vil jeg ikke bruge mere krudt og energi på!
det er utroligt at man købe klonede motorer der er ikke kan få stumper til
den.! (kinessere).
det kalder jeg brug og smidvæk teknonogi.!

men hvor gammel var den da indsugnings"manifol"  knækkede.!
og hvad kostede den da du købte den.??????
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis