Ter Hühne trægulve?

Kender nogen herinde Ter Hühne trægulve? Jeg er faldet over nogle interessante gulve på ditgulv.dk, men synes ikke rigtigt jeg kan finde så meget om gulvene, udover at de har et tilsyneladende smart click-system (men påstår alle gulvproducenter ikke det? )

Nogen der ved hvordan kvaliteten er i forhold til eks. Kährs eller Tarkett?

Det store problem er at vi skal have lagt gulvet i et rum der er 13 meter langt på det længste punkt og 8 meter på det bredeste, uden at have andet end alm. fodlister...

/Christian
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
vistnok et hollandsk produkt

 

Hvis du medleverede en link til produktet ville det jo være nemmere at svare på dit spørgsmål.

Jeg kan ikke umidelbart finde noget Ter Hûnen på Dit Gulv.
Hvor Dit Gulv formodentlig er endnu et firma nr. 120, der sælger "billige gulve"

Mistroisk som jeg er tror jeg at at formålet har med markedsføring af produkt eller udbyder at gøre???
Hvis du medleverede en link til produktet ville det jo være nemmere at svare på dit spørgsmål.

Jeg kan ikke umidelbart finde noget Ter Hûnen på Dit Gulv.
Hvor Dit Gulv formodentlig er endnu et firma nr. 120, der sælger "billige gulve"

Mistroisk som jeg er tror jeg at at formålet har med markedsføring af produkt eller udbyder at gøre???
Hvis du medleverede en link til produktet ville det jo være nemmere at svare på dit spørgsmål.

Jeg kan ikke umidelbart finde noget Ter Hûnen på Dit Gulv.
Hvor Dit Gulv formodentlig er endnu et firma, nr. 120, der sælger "billige gulve"

Mistroisk som jeg er tror jeg at formålet har med markedsføring af produkt eller udbyder at gøre???
Annonce
Jeg ved ikke helt hvordan mit indlæg skulle have noget med markedsføring at gøre på nogen måde - men jeg forsøger så at linke til et par af de produkter jeg var faldet over:

http://www.ditgulv.dk/Produktvisning---clickiteasy.aspx?ID=227&ProductID=PROD596

http://www.ditgulv.dk/Produktvisning---clickiteasy.aspx?ID=227&ProductID=PROD626

- producenten har også en ret omfattende hjemmeside http://www.terhuerne.de/ - de helt billige kina-producenter plejer ikke at have egentlig seriøse producent-hjemmesider, men her er lidt...

Hører gerne om nogle kender ovenstående - eller umiddelbare kommentarer til disse..

.. og nej, jeg kender hverken producent eller butikken, det er lidt derfor jeg spørger

/Christian

Godt nok.

 

Og gulvet får da rigtig mange smukke ord med på vejen. Fra sælgers side.

 

Flot parketgulv i eg med hvid matlak fra Tysklands førende og mest inovative gulvproducent Ter Hürne. Det flotte parketgulv i eg er i en udtryksfuld og dynamisk sortering som giver parketgulvet det helt rigtige look.

Både i materialevalg og konstruktion er det et parketgulv med mange finesser.

Ege parketgulvet har fået en højeffektiv olie og voksemulsion for enden af brædderne. Den forhindrer fugt i at trække ind i gulvets overflade.

Parketgulvet er lakeret med ekstra slidstærk hvidpigmenteret mat lak. De mange lag lak, sikrer lakkens elasticitet og fleksibilitet og sørger for, at den forbliver lukket og beskyttende.

Parketgulvet lægges nemt med det nye ClickitEasy kliksystem, uden hammer og slagklods. Gulvet er 30% hurtigere at lægge end et parketgulv med et nomalt kliksystem.

Mål: 11x200x2390mm.

15 års garanti

Made in Germany

Producent: Ter Hürne

 

Understregningerne er mit bidrag til løjerne!!!

 

Men fakta kniber det mere med. 

Det var jo nok mere interessant at få oplyst laktypen end at: "Parketgulvet er lakeret med ekstra slidstærk hvidpigmenteret mat lak. De mange lag lak, sikrer lakkens elasticitet og fleksibilitet og sørger for, at den forbliver lukket og beskyttende"

 

Det var superlativernes antal iblandet et passende antal stavefejl der fik mig til at antyde at det nok handlede om markedsføring.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis