Tråden er låst

Prof. Girafsliber sælges

Vezos easysand professionel girafsliber. Som ny. Har lige været til eftersyn og fået nyt hoved samt motor, så 1 års garanti på disse dele. Ved montering af støvsuger i enden kan der dannes der så meget vacuum at maskinen kan suge sig fast på loftet. Dette er selvfølgelig justerbart og medvirker at maskinen ikke er tung at gå med. Slange medfølger. Nypris vejl. 5500 kr

http://www.dba.dk/girafsliber-vezos-easysand/id-74050092/

Maskinen sælges via DBA til højeste rimelige bud eller fastsatte pris
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu skal du ikke blive alt for dygtig Henrikhp.
Eller sætte min godmodighed på prøve.
Dette er ikke en markedsplads.
Prisen er alt for høj.
Den vejledende pris er uinteressant. Modellen udbydes på nettet til ca. 3800 kr.
Værdien er kun ca. 1500 kr. (Så vidt jeg husker!!!)
Tjahh... Har fået maskinen retur med splinterny motor og fuldstændig renovering af hovedet. Dvs i bund og grund en helt ny maskine med et års garanti, Så i forhold til en vejledende pris på 5500 (som er den eneste jeg har kunne finde) syntes jeg 3000 er yderst rimeligt.

Derudover gav jeg 1250 kr for maskinen i forbindelse med kø-tilbud, hvilket iøvrigt er uinteressant for sagen :-)

Må man ikke sætte ting til salg herinde?
du kan få det samme som du gav: 1250..

/cs

Det ved jeg ikke.
Men efter min mening må man ikke.

Vi lever i en verden af tilbudsaviser og TV-reklamer og bliver konstant bombarderet med tilbud.
Jeg har ikke noget særligt behov for at blive tilbudt girafslibere eller alt muligt andet skrammel på denne side.
Det kaldes et debatforum. Og lad det blive ved med at være det!!!



Indlægget skal vel bare flyttes til køb - salg - byttes eller hvad det nu hedder.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Skrevet af Henrikhp på 12 maj 2011 23:05
Vezos easysand professionel girafsliber. Som ny. Har lige været til eftersyn og fået nyt hoved samt motor, så 1 års garanti på disse dele. Ved montering af støvsuger i enden kan der dannes der så meget vacuum at maskinen kan suge sig fast på loftet. Dette er selvfølgelig justerbart og medvirker at maskinen ikke er tung at gå med. Slange medfølger. Nypris vejl. 5500 kr

http://www.dba.dk/girafsliber-vezos-easysand/id-74050092/

Maskinen sælges via DBA til højeste rimelige bud eller fastsatte pris

Vil da mene at du har 24 mdr. reklamationsret på det udskiftede. Er det udført dårligt, så det efterfølgende går i stykker kan du også klage over dette i enten 3 eller 5 år - afhængig af hvornår det er foretaget.

Fik da lige skiftet termostat på bilen efter 1 år og 8 mdr. efter det var sat i uden beregning = 1.000 kr + arbejdsløn.

/Mulle

 

 

 

@csteinod

Og du kan få en sur røv at pille i :-)

@Je_ns

Fair nok. Det er dit valg. Tror nu ikke der er noget der er makket sammen. Maskinen har været på autoriseret værksted. Men du er da heldigvis ikke tvunget til at købe noget som helst...

@mulle03

Nå, jeg troede kun der var et år. Men det gør det jo ikke ligefrem værre :-)
flyt post til "Køb/Salg/Bytte/Foræres" den er off-topic her !!!

pris: well.... vil man give det så er prisen ok, vil man ikke finder man en anden ! det er jo en fri verden vi lever i !
men Henrik... næste gang så kig lige forum igennem og post hvor det høre hjemme !! det er derfor der er forskellige emner her på forum !!
og folk som vil købe kigger først i "Køb/Salg/Bytte/Foræres", ikke i "bolig-Lav-hus"

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis