Maling

Hej,

Kæresten og jeg skal snart flytte ind i vores nye hus. Der skal jo males og laves andre småting, og derfor er mit spørgsmål hvilken maling der er værd at bruge.

Vi vil have en ordentlig maling som kan holde til noget. Vi er blevet anbefalet Flüggers flutex 5. Men er der noget lignende fra f.eks. Beckers? Eller er der andre typer vi kan kigge på?

Mvh,
Kenneth
Hej, Kæresten og jeg skal snart flytte ind i... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Brug du bare Beckers.Det er slet ikke så ringe end da. Flügger har nogle ok produkter, og for det meste et vel uddannet personale til rådgivning. Men efter min mening, så er det altså ikke prisforskellen værd i forhold til Beckers, Beck & Jørgensen, Jotun. Hold jer fra bygge/supermarked's maling.

Flügger er et stærkt brand. Og der er det de kører på. Deres alm. malinger var RIGTIGT kvalitet for 15 år siden. men siden da er syntes jeg de er sløjet af på den.

Bankmand: Du er faldet for en gammelt salgs snak med hensyn til beckmann...
Fordi en vare er lavet på Flüggers fabrik gør det ikke til Flügger maling. Flügger har flere forskellige mærker. Color, PP, et eller andet svensk navn, lur mig om der ikke er et mere. Visse produkter er det samme som er i spanden, andre gange ikke. 
En Color 5 er ikke en Flütex 5. Men kan nok snare sammenlignes med en Flütex 4.


Det professionelle malerarbejde kræver viden !

Malerfirmaet Nicolaj Larsen   Facebook

 

Så længe du vælger at bruge nogle af "topmærkerne" burde der ikke være nogle problemer. Om det hedder Flugger, Beckers, Sigma, BJ, Sadolin, Nordsjø osv er det fine malinger.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også