Maling

Hej,

Kæresten og jeg skal snart flytte ind i vores nye hus. Der skal jo males og laves andre småting, og derfor er mit spørgsmål hvilken maling der er værd at bruge.

Vi vil have en ordentlig maling som kan holde til noget. Vi er blevet anbefalet Flüggers flutex 5. Men er der noget lignende fra f.eks. Beckers? Eller er der andre typer vi kan kigge på?

Mvh,
Kenneth
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kenneth.
Tag du den du er blevet anbefalet, så går du ikke fejl af kvaliteten. Prisen på maling er som så meget andet et spørgsmål om kvalitet / pris. Hold dig langt væk fra billige mærker det giver kun ærgelser.
Jeg vil lige smide en kommentar her. Jeg skal flytte fra min lejlighed lejet, som så skal males hvid, vi leder efter en billig "okay" maling som dækker, grunden til vi ikke vil købe en dyr maling er at det bestemt ikke var brugt da vi flyttede ind, og jeg skal ikke være den der bryder den onde cirkel uden grund.

www.DTKS.dk

Trykprøvning, Termografi og andre byggetest..

God vejledning.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Jamen Peter ! Bare fordi at andre er nogle røvhuller, behøver du ikke være det
Peter Vester: Ja, og du var sikkert pisse hamrende irriteret over det, da du flyttede ind. Nu vil du så selv lave samme nummer og sende aben videre

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
back on Topic Guys !!

Kharder, vi brugte Fluggers flutex da vi købte vores hus for små 5 år siden og vil sige, okay det er dyre end Jem&Fix maling, men den dækker godt og nem og arbejde med !
Jeg tror når det kommer til maling skal man gå efter "mærkevaren", det betaler sig ! og husk det er jeres hus... det er jer som skal se på det om 5år også

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Tak for hjælpen...

Det er ikke prisen der direkte afgøre valget af maling, men vi kigger da på den. Det vigtigste for os er, at vi får en god kvalitetsmaling. Vi gider ikke skulle bruge noget klamp fra starten af.

Tanken med dette indlæg var egentlig at finde ud af om eks. Beckers eller lignende kendte mærker havde noget kvalitets maling, eller om det kun er Flüggers der er noget værd i den prisklasse.

Der er bla. den fordel at hos Flüggers, er det et personale der ved hvad de snakker om. Det er ikke tilfældet hos eks. Jem & Fix
@Kharder: jeg tror når du kigger på "top" mærkerne er det mere eller mindre ens.
vi har lige fået lavet vores køkken/stue igen efter den lokale Januars tsunami og der maleren brugte Nordsjo og den virkede også rigtig god.

@Håndværkeren: enig... der er langt mellem dem som ved noget i J&F (men de findes faktisk har mødt en gut som vist hvad han snakkede om (det viste sig også at han var tømre uddannet, det var dog ikke maling vi snakkede om)

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

om der er nok farve pigment i de billige maling.!

hellere bruge dem der holder i længden.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også