Noget der hærder (hurtigt) under vand

Hej LDS

Jeg har sådan en slags pumpebrønd. Den består bare af et firkantet hul i betongulvet med en rist hen over. Siderne er muret op i lecablokke. Problemet er der trækker grundvand ind gennem siderne fordi nogle af fugerne mellem blokkene blev skyllet væk inden cementen var hærdet. Ja jeg valgte nok den forkerte årstid til at lave det Men nu er tiden snart til det skal tættes. Hvad ville I foreslå at bruge. Det skal være noget der tåler vandpåvirkning med det samme for selvom jeg tømmer brønden inden siver der måske stadig mere vand ind. Helst noget nemt da man skal "stå på hovedet" mens man laver det.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
sikaflex 221 haerder ogsaa under vand. super produkt.
vh team baatgaard
Det ser ud til jeg må have fat i et sika produkt. Jeg har en gang brugt noget fra sika på arbejde, til at forsegle noget rustent armering i nogle betonelementer. Det var sådan en specialmørtel som bare skulle tilsættes vand.

Er sikaflex 221 også sådan en specialmørtel?

Gad vide om de også har den ved XL-byg, der er ikke lige en STARK her i nærheden.
sikaflex 221 er en fugemasse. nem at arbejde med, og haerder som sagt ogsaa under vand. du burde kunne koebe det i XL ogsaa
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis