kvaliteten af bacho

har lige knækket en bacho skrue trækker ,den passede fint i skruen og der blev ikke brugt vold men ikke destomindre så knækkede skruetrækkeren .

jeg har tidligere oplevet at indlevere bacho til ombytning hvor det blot er kommet tilbage med standard sætningen at værktøjet har været misbrugt ,hvilket det ikke har været

kunne forstå hvis man har brugt en hammer på den .

garantien er vel intet værd på bacho/sandvik ifh til man betaler en høj pris for deres værktøj

jeg har oplevet skruetrækker sæt som faust/wera holde bedre og være billigere

hvad mener i ,skal jeg sende skruetrækker over højre skulder

skal bacho indleveres der hvor det er købt eller er der nogle regler der de kører med i dag
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af jetdirect på 12 maj 2011 10:09
har lige knækket en bacho skrue trækker ,den passede fint i skruen og der blev ikke brugt vold men ikke destomindre så knækkede skruetrækkeren .

jeg har tidligere oplevet at indlevere bacho til ombytning hvor det blot er kommet tilbage med standard sætningen at værktøjet har været misbrugt ,hvilket det ikke har været

kunne forstå hvis man har brugt en hammer på den .

garantien er vel intet værd på bacho/sandvik ifh til man betaler en høj pris for deres værktøj

jeg har oplevet skruetrækker sæt som faust/wera holde bedre og være billigere

hvad mener i ,skal jeg sende skruetrækker over højre skulder

skal bacho indleveres der hvor det er købt eller er der nogle regler der de kører med i dag


Jeg har været ude for det samme som dig for mange år siden. Stålet var tilsyneladende for hårdt, med det tilfølge at klingen knækkede i kærven på skruen.

Jeg gik over til fabrikatet, du nævner, og har ikke haft problemer siden. Så betragt det som en oplevelse/erfaring og køb en WERA skruetrækker. Resten af Bacho´s sortiment har jeg kun gode erfaringer med.


 


fase
Hvis ikke værktøjet bære præg af misbrug så kan og må de da ikke slippe afsted med sådan en. Ind med "lortet" siger jeg, kæmp for jeres rettigheder, alt for mange lader stå til og derfor lever mange ikke op til deres forpligtelser mere

 If its not broken. DONT FIX IT!!!

 - Non semper ea sunt quae videntur -

Hej.

Jeg har knækket spidsen af en "prof" bacho skævbider. Det skete ved at vride en lille smule i en IKEA-dykker på ca 1,5*20mm.. skævbideren var under 2 uger gammel og stortset ikk brugt før.

Den burde ellers kunne klippe pianotråd, men prisen er måske at kæberne bliver meget skøre.

Normalt passer jeg meget på mit værktøj, men det her forventede jeg godt nok ikke.

Jeg prøver at indlevere den i byggemarkedet hvor den er købt.

Mvh TroelsM
Jeg er meget glad for min samling af Bacho skruetrækkere, som jeg synes ligger bedre i hånden end Weras. Jeg har tidligere også knækket en PZ1 skruetrækker, og den fik jeg byttet uden problemer. Jeg altid handlet i "håndværkerbutikker", Stark, Carl Ras m.fl. og der er oftest ingen problemer, hvis ellers de kender en :-).

Hvad angår oplevelsen med skævbideren, lyder det til at være en fabrikationsfejl. Retur med den!

Med venlig hilsen

Anders

Jeg er bacho tilhænger.
Jeg bruger bacho skruetrækkere over wera pga. kvaliteten og bahco skævbidere over lindstrøm pga. prisen. jeg har et par RX fra lindstrøm til ting jeg er meget forsigtige med.
Uanset mærke så knækker skævbidere fra tid til anden når man tager hårdt fat. oftest knækker jeg kun spidsen, men et par gange er der røget en hel kæbe. det er 160 og 200mm.
bahco skruetrækkerne bruger jeg fordi at stålet wera er lavet af er for hårdt efter min mening. Jeg syntes de ødelægger skruen. Men deres bits er de eneste der dur.

Jacob
jeg har noget blanding af "proff" værktøjer.

blandt andet bahco. wera. stahlville. belzar.

men jeg har prøvet at knække en skruetrækker i kærven i skruen
den splindtrede som glas.!(stjerne skruetrækker pits posi. st. 2)
og jeg fik byttet. ovenikøbet af wera. sikkert hærdnings fejl.!

men det sjove er at jeg har ødelagt en "elektrikker skruetrækker"
fra en sæt til 40 kr. på den samme dag den kom ind. fra h.n.
grund af forkert slipning fra fabrikken.
og slib den op på ny på bænkslibber.
på en stikprop og der blev spidsen vredet i kærven uden at skruen fuldte med rundt.!
men så tog jeg en af wera elektrikker skruetrækker og begiver sig på proppen
og løsnede skruen med næsten uden modstan.!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis