Nogen der kender Land Højbede

Vi vil rigtig gerne have højbede, men er i tvivl om materialevalg. Vi havde tænkt at de skulle laves i sten ligesom dem vores indkørsel og terrasse er lavet af(minder om herregårdssten). Nu har vi så fundet disse Land Højbede af galvaniseret jern på nettet, og de ser fine ud og skulle være nemme at samle. Er der nogen her som har erfaring med disse højbede?  Her er lidt info om dem:

Land Højbede er modulopbyggede plantekummer, der kan sammensættes på utallige måder. Et patenteret samlegreb gør det muligt at opbygge alle tænkelige plantekasser med ganske få elementer. Ideen bag Land Højbede opstod en sommerdag, da Thule Jessen gik i sin have for at skabe højbede af jernprofiler. “Ideen slog ned i mig som et lyn, og jeg gik straks i gang med at føre den ud i livet”, fortæller Thule Jessen. Han søgte en løsning, der skulle være både dekorativ, nem og fleksibel at arbejde med. Højbedene i jern er fremstillet uden brug af giftige kemikalier, som kan forurene jorden i bedene. Afhængigt af vejrforholdene og hvor de placeres, kan de holde minimum 10 år i dansk klima. De store aflange plantekasser er Lands mest solgte højbede. Aflange højbede er oplagte til køkkenhaven, hvor de gør det muligt at dyrke alle slags grøntsager og krydderurter intensivt på forholdsvis begrænset plads. Jorden forbliver let og porøs, og du kan så tættere end sædvanligt, fordi du ikke træder i jorden mellem planterne. Samtidig bliver jorden hurtigere varm og dyrkningsklar om foråret. Siderne sættes sammen og forbindes til den modsatte side med tværstivere. Fås i galvaniseret jern og råjern, der får en flot rusten overflade. Fås også med sneglestop til sikring mod dræbersnegle. Bemærk: Sneglestop fås ikke til de 160 cm lange modeller. Alle modeller er 25 cm høje.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg syntes at du laver dårlig skjult reklame, ØV
Okay, nå det er nu ikke min mening. Synes bare de lyder super men da jeg ikke har forstand på højbede ville jeg blot høre om der var nogen som havde. Var i tvivl om de lyder holdbare nok når de nu skulle være så nemme at samle, om målene er ok f.eks. at de er 25cm høje, om det er for lavt eller ok, om sneglestop har nogen virkning eller er spild af penge. Kort sagt søgte jeg input på om det var værd for mig at invistere i. Jeg har såmænd blot sat teksten ind så der ikke var behov for selv at google. Men bestemt ikke nogen reklame da jeg ikke kender dem som laver eller sælger dem, gjorde jeg det havde jeg ikke skrevet denne tråd da jeg så nemt kunne få svaret.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis