pris for murlærling

hej, er lige kommet i lærer og vil gerne for lidt rutine i murer priser. men her for forleden  blev jeg spurgt om jeg kunne lave noget for en, han skulle have pudset en vindueskarm og lige nogle pletter hist og pist og ca en 12 meter lang gesims regner med 4 timer ca, han kommer med mørtel osv.  og hvad er prisen pr kvardtmeter, bare med en plan mur ?

nogle med nogle råd?
22 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
350-500 kr. i timen + moms?
350-500 i timen for en lærling???? Det kan du da ikke mene seriøst. Hvad skal der laves på Gesimsen????
Hvis det ikke er smårep på gesimsen og du ikke har prøvet det før er det ikke ligetil. Som ny lærling vil jeg mene man skal være godt tilfreds med 150 kr i timen. Du vil jo være noget længere tid om det end en murersvend.
Freak One må være i det spøgefulde hjørne.
Lærlingen er næppe momsregistreret og hvis han ikke ved hvad timelønnern er er det nok vel tidelig han kaster sig ud på det kulørte marked.
Lærlingen henviser da bare til mester.. Så kommer der opgaver ind i biksen, og han kan få noget at lave....
150 sort, for en nystartet lærling er efter min mening HELT ude i skoven.... HAn kommer jo nok ikke med grej og oppasser......

MVH Njord

MVH Njord
Vel gør han så.
Lad mester give et tilbud - først.
Dernæst går vores håbefulde murelærling ind og laver arbejdet for det halve. I førstkommende weekend. Iklædt det arbejdstøj mester dels har betalt og dels har sit logo på.

Mester vil juble af begejstring. :o(
Annonce
Aner jeg en smule sarkasme?

Med venlig hilsen
ktm

 

murerlærling, du vil gerne ha rutine, derfor giver du en fast pris, på det beløb du gerne vil tjene, så bestemmer du selv din timeløn
murerlærling, du vil gerne ha rutine, derfor giver du en fast pris, på det beløb du gerne vil tjene, så bestemmer du selv din timeløn
murerlærling, du vil gerne ha rutine, derfor giver du en fast pris, på det beløb du gerne vil tjene, så bestemmer du selv din timeløn
ska pudse hele gesimsen. og okay, takker for hjælpen indtil nu og vil give en fast pris..
Der er yderligere 12 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også