Montering af udstødning

Hej

Jeg har en Peugeot 306 glx, hvor min udstødning netop er gået i stykker! jeg har set på en ny udstødning som er tilpasset peugeot 306 http://www.stylingshop.dk/?SCREENID=2&ITEMID=7424 , men jeg er i tvivl om om sådan en skal svejses på, eller om man bare kan montere den med nogle spændeskiver etc.

på forhånd tak

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
den er sat på med bolte
Den kan skiftes uden andet end fastnøgler.. men du skal også have noget tætningspasta, hvis ikke det fulgte med den nye potte.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Okay jamen det er jo perfekt! skal der ikke en form for samlingsring/beslag mellem potte og så selve udstødningsrøret så? eller er potten lavet så den passer ud over udstødningsrøret eller omvendt? skal nok huske noget tætningspasta..
i må undskylde mine muligvis dumme spørgsmål, men er fuldstændig på bar bund angående biler, men er nødsaget til at finde en løsning nu den er gået i stykker.
og tusind tak for jeres svar.

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

Røret er helt fint , men udstødningen er færdig!

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"



vi har heldigvis ikke fælles økonomiMen sådan et spændebånd og gummidimser + pasta er hvad du skal bruge.

René

Har du et link til til siden hvor det kan købes?

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

ALB69 har ret.

Og om en måned er der hul et andet sted i det gamle rør.
Så skal du til at bikse med at adskille det gamle og den (forholdsvis) nye potte.
Det er som regel både billigst og især nemmest at skifte hele systemet. Iøvrigt kan der være en smule forskel mellem forskellige fabrikater. Ikke meget, men nok til at besværliggøre arbejdet.
Nå, jeg ser du vil have en "tuningslydpotte". (Som nogen kalder det)
God fornøjelse.
Nu har jeg købt en potte der er tilpasset min bil så der burde ikke være nogen problemer!

Tak for hjælpen

"Folk der keder sig har enten for meget fritid eller for lidt fantasi"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis