Hvor får man afretningsgrus på en søndag?

Jeg sidder med et haveprojekt der er ved at gå i stå grundet mangel på afretningsgrus.

Jeg skal bruge i omegnen af 2m2 - men hvor får man fat på det en søndag?

Skulle der sidde en vognmand og kigge med der ikke ved hvad han skal få tiden til at gå med i morgen hører jeg meget gerne fra dig...
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tror hhelt ærligt ikke der er mange der kan købe grus imorgen, og hvis du får fat i en der kan så er det sgu nok en halv pebret affære,,,

går ud fra du mener 2 m3??

Her i vojens han vi en vognmand som sælger fra sin plads og man henter på egen trailer, putter pengene i en postkasse, det kan man gøre alle dage i ugen. Og han har samme priser som i grusgraven.  Så pråv at ringe rundt til de forskellige vognmænd og høre om de har sådan en service.
du ved god hvor meget 2 m3 er ikk. hvis det er afretningsgrus til at komme over på stabilgrus er det vi her på fyn kalder vasketgrus (tror de kalder det skarp sand i jylland) og der skal/må ikke ca. 2cm på, ellers kan det ikke holder (så 2 m3 er nok til ca. 100 m2)

 Gøre det ordenligt eller lad være

Annonce
2 cm var godt nok ikke meget. Jeg er ellers blevet rådet til at komme omkring 5 cm på hvilket jeg efterfølgende har været glad for da det ellers havde været noget nær umuligt at rette af.

Men I må være lidt skrappere på Fyn til at rette stabilgrusen af og lave fald når I kan klare den med kun 2 cm. Det kunne denne københavner ihvertfald ikke :-)
nu lever jeg jo også af det, så det skulle nok ligge lidt mere jævnt jeg når gøre det end hvis en der ikke har prøvet det så tit

 Gøre det ordenligt eller lad være

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis