Hvor køber man et firkantet ventilationsrør?

Hejsa,

Ja, som overskriften siger: Hvor køber man et firkantet ventilationsrør?

Der skal kunne side en blæser i røret, så det skal være omkring 12cm i h*b indvendigt.
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tænkte på nettet.. Men det glemte jeg selvfølgelig at sige
Hvorfor skal det være på nettet ? tror du det bliver billigere af den grund.
Jeg synes at have set det hos et par af de vvs-sider, der findes på nettet. Ellers - tømmerhandlen. Der er vist også et par stykker på nettet, der gerne vil sende til dig.
Jeg synes ikke jeg har set andet end runde rør de steder jeg har kigget.. Og det er ellers en del steder.
Nu er firkantede rør ikke det der bliver solgt mest af, så du er nok nød til at lette røven fra sædet og bevære dig hen til en større trælast eller byggemarkede.
Tjaa.. Det må jeg vel så.. Men derfor er der vel ikke noget i vejen for at spørge.. Og netop noget der ikke bliver solgt meget af burde være lettere at finde på nettet. Det er trods alt billigere at have et lager liggende på lars tyndskids mark og sende der fra, fremfor at have det liggende i et byggemarked.
Du driver tydligvis ikke forretning, havde du gjort det havde du også vidst at man er nød til at have mange ting på lager, også selvom der kun bliver solgt lidt af det.
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis