Ødelagt nabos motorsav

Hej
Jeg er kommet til at ødelægge min nabos motorsav Hvad gør jeg i sådan i situation? Er der forsikring der dækker i denne situation?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det tvivler jeg på eftersom den har været i din varetægt. Sagen ville være anderledes hvis du havde "væltet" den ned på gulvet ovre hos din nabo.

/Mulle

Som god nabo, må du til lommerne!

Med venlig hilsen
ktm

Af en eller anden årsag fik min nabo liv i den igen Vores lokale smed havde ellers meddelt at stempelring og stempel var færdig Nå, men jeg klager ikke Og dog, list træt af at smeden melder ud at den er færdig og jeg skal betale 250,- for en kontrol som ikke viste sig at holde stik
Tjah, det er surt at få en forkert diagnose, men du har sikkert gjort det for at komme med et kvalificeret bud på problemet, når du afleverede den hos naboen. Ærgerlige penge, men du har vist din gode vilje overfor naboen. Det sætter han helt sikkert pris på.
Betragt pengene som investeret i et godt naboskab også fremover. Tænk på, hvor mange, der spilder seres tid, penge og liv på nabostridigheder over bagateller, der kunne være klaret med lidt basøre eller et par timers arbejde.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis