Foreslå en trimmer

Hej med jer

Nu er jeg snart træt af at købe trimmere hvert halve år, så nu vil jeg altså have én der bare du'r. Jeg har meget kort hår og slet ikke tykt, så det er ikke fordi makskinen bliver mishandlet.
Har i nogle gode foreslag? 

LIFT-EAT-REST-REPEAT

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har været meget glad for min Panasonic trimmer.

PANASONIC TRIMMER ER217r Mener jeg købte den i Elgiganten.

I am so full of it.....

Nu står der ikke noget om hvad du vil trimme. men den her klarer det meste. http://www.husqvarna.com/dk/homeowner/products/trimmers/122ld/
Go Fredag

Jacob
jacop antenne.

der står trimning. af kort tyndt hår.!

men den "trimmer" du nevner er en af de gode.
til
langt tykt grønt hår?
Ja ok, Jacob, den er måske lige voldsom nok. Men tak for forslaget. Har kigget på den Remington 363c og kan finde den til omkring en 4- 500kr, det synes jeg da ikke er så dyrt.

LIFT-EAT-REST-REPEAT

Annonce
Hvis den kun har holdt et halvt år, så burde du da gå ned i butikken hvor du har købt trimmeren og få den ombyttet eller repareret.

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Det har du nok ret i, det vil jeg også gøre næste gang. Jeg har ikke kvitt. længere. Den er begyndt at nappe i mit hår og klipper meget ujævnt. Vi har prøvet at give den olie på skæret.
Mit hår er, når det er længest, 20mm langt og bliver klippet i en længde på 6mm, så det er jo ikke ligefrem fordi den kommer på overarbejde.

LIFT-EAT-REST-REPEAT

Babyliss pro produkter eks:
http://www.babylisspro.com/en/Electricalappliances/Produit/FX672E/tabid/196/language/en-US/Default.aspx

Har haft sådan en i flere år nu, var også træt af det du nævner med at de ikke fungere ordenligt efter kort tid. Denne koster ca 1200, men virker bare, og i langtid.

 If its not broken. DONT FIX IT!!!

 - Non semper ea sunt quae videntur -

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis