Så er det slut

En bekendt har denne skude, som han nu hugger op, der er en del brugbare dele, og der ligger en fin ca. 120 hk 6 cyl. BMC diesel med en yderst kultiveret motorgang og forsynet med et PRM gear, hvis nogen skulle mangle en sådan, der er også et kraftigt hydraulisk styretøj.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
En bekendt har denne skude, som han nu hugger op... Vis hele indlægget
12 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
@KTM
Nej, det er ikke barnligt, i da fald bare barnets glæde -som jo er oprigtig- for at se gamle ting holdt i god stand og stadig funktionsdygtige.
Jeg sidder f.eks lige nu og glæder mig over at bruge min farmors gamle skrivebord, som hun og farfar fik lavet da de blev gift i slutnngen af 30'erne. Rigtig godt egetræ, der er blebet passet med voks mm. Tidens tand har givet lidt patina her og der, men det er flot og fåes ikke bedre i dag.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

Æv Bæv mit skrivebord er bare meget ældre, for det lavede Snedkermester Lindhart Rasmussen til sig selv i 1905 på adr. Skattergade 34 Svendborg. Det er meget avangeret efter den tid, to hemmelige rum og i hulrummet hvor man har sine ben sidder der et skab der køre på skinner så det kan trækkes helt frem i fronten. Alle skuffer kunne låses med et lille løft på en pal, desværre slidt op så jeg var nød til at fjerne låsemekanismen.
Det er min ynglings plads, og ve den der sætter sig der !
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis