mud under klinkbeklædning

Hej jeg skal have lavet en klinkbeklædning med tilhørende isoliring med vindpap o.s.v men der skal lukkes af for mus forneden mellem klemmeliste og bræder hvad bruger man der

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Musefælder. :o)

Kan ikke huske hvad de kaldes. Musegitre måske.
Der noget af det samme som fuglegitre.
Din tømmerhandel har dem. Antimusegitrene.
Bygma har dem, de hedder, Bygtjek gitterrist musestop 25mm x 1m Bestillings nr:5050 5222746

Har selv brugt dem, de er i aluminium. Og har ikke noget at gøre med Bygma ud over at handle der.


Mvh
Steen
Bygtjek forhandles også af XL byg, Optimera og Stark, så disse kan også levere dem, hvis du har sådan en i byen...
Nu er det jo godtnok en gammel tråd, men måske andre kunne bruge min idé..? :

Jeg har brugt metal lister til hjørneforstærkning af gips-vægge. De er gennemhullede på begge "faner" og er dermed nemme at skrue fast på bund-rem og er samtidig rigeligt ventilerende - de leveres i 3 m længder og koster det samme for 3 m som Bygtjek koster for 1 m.. ;0)

Jeg kan ikke alt - men jeg arbejder på det...

Nu er det jo godtnok en gammel tråd, men måske andre kunne bruge min idé..? :

Jeg har brugt metal lister til hjørneforstærkning af gips-vægge. De er gennemhullede på begge "faner" og er dermed nemme at skrue fast på bund-rem og er samtidig rigeligt ventilerende - de leveres i 3 m længder og koster det samme for 3 m som Bygtjek koster for 1 m.. ;0)

Jeg kan ikke alt - men jeg arbejder på det...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis