brændeovn lugter

hej

hvorfor er det at min brændeovn lugter ,når den har ikke har været brugt i et par uger,
det lugter lige som om der man skulle brænde den rent første gang,det kan da ikke passe at maling afhærder når den er kold.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er støv, der "brænder" af. Det lugter lidt i et kvarters tid og er meget normalt.

Med venlig hilsen
ktm

pinligt og afslørene at vi ikke gøre nok rent. ha ha tak for det Ktm.
Det er en af fordelene, som masseovn sælgerne slår på. Med en overflade på maks. 50C, så skulle luften inden for ikke blive forurenet med partikler fra brændt støv.
Kan man ikke komme det til livs med en højere skorsten?

Så der er mere træk????

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

Det har ikke noget med skorstenens højde at gøre, om der lægger sig støv på brændeovnen!

Med venlig hilsen
ktm

Annonce
.

Med venlig hilsen
ktm

Ej, det har du da pænt meget rat i, lidt pinligt at læse mit spørgsmål, når jeg får læst tråden ordentligt igennem.

Jeg gik vist udfra, at støves var aske fra ovnen.

Bixer pt med en informativ guide til mobilt bredbånd. Den skulle gerne gå hen og blive så god, at de besøgende rent faktisk kan bruge den til noget - Se den eventuelt her: www.Mobil-bredbaand-guide.dk

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også