Hvor finder jeg 3 stk 78x140 ovenlysvinduer til en god pris ?

Ja hej alle sammen...

Jeg har købt "nyt" hus er i efteråret og skal til og lave lit småting her til sommer og det første vi vil tage fat på er vores ovenlysvinduer, som ikk hardet alt for godt !
De alle 3 har samme mål 78x140 men det ene er en nødudgang så det skal være det klik oppe for oven som på de andre 2 samt et drejehåndtag nede i bunden...

Jeg har kigger på Velux og Fakro og synes priserne ligner hinanden meget herhjemme, men har hørt noget om at man kunne tage til flensborg og der skulle man kunne få et vindue til en god pris
Kommer fra Sjælland så hvis de kunne frakte dem kunne det jo være en fordel, men er der nogen herinde som ved eller kender til et sted hvor man kan få lidt rabat på disse vinduer eller måske nogle andre vinduer af samme kvalitet som var en mulighed ?

Krav:

Indrsiden af vinduet skal være med den hvide plastik belægning

På forhånd tak

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du er en en ordentlig GDS-er kikker du på de vinduer en gang til.
Og fortæller dernæst hvad der egentlig er af fejl på dem.
Hvis de er som du beskriver kan de ikke være særligt gamle.

Med mindre det handler om råd, i alle tre, udskifter du div. tætningslister og filtre og slutteligt termoruden til en super-duper-lavenergirude med selvrensende kryptonitcoating og ditto lavglanspolerede varme argonkanter.
Til samme pris naturligvis.
Og der har du din gode pris.
Der er desværre råd i alle 3 vinduer da de er blevet dårlig vedligeholdt !

Fugten som kommer og lægger sig i bundne af sådan et vindue tror jeg aldrig de har tørret af og malet er det heller ikke blevet !
Har haft en tømmer til at se på dem og han sagde også at det var tid til at skifte dem, og han skulle ikke sælge mig nogen eller sætte dem i, så der var ingen fidus i at han skulle sige det hvis det ikke var sandt...

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Råd.
Ja, så er der ingen vej udenom.
Hvor de gode priser findes ved jeg ikke.
Men alt efter aller kan du måske genanvende inddækninger og isoleringssæt.
Jeg vil lige starte med at sige at du altså ikke finder bedre kvalitet en ovenlys vinduer fra Velux.

Fakro tagvinduerne er LANGT fra den kvalitet du får med Velux tagvinduer.

Nu du skriver hvis plast indvendigt, forventer jeg du mener polyuretanvindue, hvilket ikke mange af de "billige" tagvindue producenter kan levere, men velux kan levere samtlige af deres ovenlys vinduer i det.

Skal det være et billigere alternativ til Velux, så kan jeg da anbefale dig at købe Rooflite som er et datter selskab af Velux.

hej
vi har lige fået sat velux i vores hus,jeg fik 20 % ved velux og så prøvet jeg og ringe til stark og der fik jeg 15% oveni de 20%, så 35% rabat. det kan jeg sku godt li.... ha ha ,mener også de køre med noget tilbud ved velux nu. jeg fik da lidt over 3000kr i rabat og det er også polyuretanvinduer vi købte.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Ja har også lige sidet og kigget på Rooflite og der var noget med at der faktisk står velux på dem, der hvor typeskiltene sidder ikke ?

Og tak for responsen indtil videre

Men kan man så finde det Rooflite herhjemme til en fornuftig pris med inddækninger osv ?

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Skrevet af mikael76 på 30 apr 2011 22:28
hej
vi har lige fået sat velux i vores hus,jeg fik 20 % ved velux og så prøvet jeg og ringe til stark og der fik jeg 15% oveni de 20%, så 35% rabat. det kan jeg sku godt li.... ha ha ,mener også de køre med noget tilbud ved velux nu. jeg fik da lidt over 3000kr i rabat og det er også polyuretanvinduer vi købte.


Kan du ikke give mig et nummer til ham du talte med ?

Gerne på mail allanbrix (A) hotmail.com

For så er det lige præsis det jeg søger

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Vi købte rooflite i 2009, og der stod ikke Velux nogen steder.
Men selvom de helt klart ser meget fornuftige ud, fortryder jeg stadig, at jeg ikke rev mig og købte Velux, det er bare kram!
Men ellers som billigt og godt alternativ kan jeg klart anbefale rooflite.

Mvh Christian

Skrevet af mikael76 på 30 apr 2011 22:28
hej
vi har lige fået sat velux i vores hus,jeg fik 20 % ved velux og så prøvet jeg og ringe til stark og der fik jeg 15% oveni de 20%, så 35% rabat. det kan jeg sku godt li.... ha ha ,mener også de køre med noget tilbud ved velux nu. jeg fik da lidt over 3000kr i rabat og det er også polyuretanvinduer vi købte.

Det lyder godt nok utroligt -35% har jeg ikke hørt om før, ikke engang ved større projekt salg har jeg oplevet der gives så meget rabat.

Heller ikke at velux giver 20% rabat til private, som de fleste håndværkere ikke engang har hos deres leverandører.
Skrevet af Brixxx på 30 apr 2011 22:47

Kan du ikke give mig et nummer til ham du talte med ?

Gerne på mail allanbrix (A) hotmail.com

For så er det lige præsis det jeg søger

Undertegnet kunne også bruge den mail, da det klart er bedre end det jeg eller kan opnå hos trælasten....
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også