Hvor finder jeg 3 stk 78x140 ovenlysvinduer til en god pris ?

Ja hej alle sammen...

Jeg har købt "nyt" hus er i efteråret og skal til og lave lit småting her til sommer og det første vi vil tage fat på er vores ovenlysvinduer, som ikk hardet alt for godt !
De alle 3 har samme mål 78x140 men det ene er en nødudgang så det skal være det klik oppe for oven som på de andre 2 samt et drejehåndtag nede i bunden...

Jeg har kigger på Velux og Fakro og synes priserne ligner hinanden meget herhjemme, men har hørt noget om at man kunne tage til flensborg og der skulle man kunne få et vindue til en god pris
Kommer fra Sjælland så hvis de kunne frakte dem kunne det jo være en fordel, men er der nogen herinde som ved eller kender til et sted hvor man kan få lidt rabat på disse vinduer eller måske nogle andre vinduer af samme kvalitet som var en mulighed ?

Krav:

Indrsiden af vinduet skal være med den hvide plastik belægning

På forhånd tak

 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
Ja hej alle sammen... Jeg har købt "nyt" hus er i... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Nu må vi jo se om han melder tilbage


 Kan godt lide hvis tingene går op i en højere enhed !
det er sku rigtigt nok med de 35% rabat og det var kun 4 stk jeg købte. og jeg er kun kunde ved stark og en alm person med et alm arbejde. har nok bare talt med den rette mand inde ved stark.
altså min oplevelse ved STARK er, at man kan få 60% i rabat og stadig betale for meget. Så spørgsmålet er hvilket grundlag de beregner ud fra...

jeg spurgte også min kontakt ved STARK om jeg ikke kunne få en fast rabataftale med gode rabatprocenter. han svarede "Jo, hvor mange vil du ha'? "
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også