Benzinindsprøjtnings-lampe lyser

Hej!

Jeg har en Fiat Marea st. fra 1997, som jeg er glad for. Men indsprøjtningssytem-lampen lyser og det gjorde bl.a. at den ikke blev godkendt til syn.

Den kører perfekt og den har altid lyst af og til og selvfølgelig få sekunder efter start. Dette står endvidere også i instruktionsbogen, at det er OK, hvis den lyser af og til, men det vil syndmanden ikke tage til sig, da han fortale han kun kan forholde sig til det han ser og det som står i loven... 


kh. hilsen Mr. GDS 0
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så afbryd dog den lampe, spark synsmanden i klunkerne. Hold da k.... en paragraf rytter. Find en anden synsmand og glem den første.
Har selv en fiat marea. der gør det samme.. mener af have læst på nettet af det kan skyldes en dysse fejl.. men klamt af den ik kan synes med det... så håber jeg ik af det samme sker for mig når min skal synes
Tak alle sammen.

Har nu været hos Fiat for test og blevet 1060 kr fattigere for test af airbag og motor/indsprøjtningslampe.

Fejlen er, at motoren skal have ny lufttemperaturføler. Lyder det OK?

Prisen for reservedelen er 732 kr og 1110 kr med løn hos Fiat.

Tror i det er det samme som thansens temperatursensor til 129 kr m. varenummer 621916961360? en termostat er vel noget andet? (Link kan ikke indsættes, men se b billedet
Refi har den ikke. )


kh. hilsen Mr. GDS 0
Nej det er ikke den samme dims.
Din dims sidder på slangen imellem luftfilter og motor.
René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis