Brun udstødning pga varme.

Hej igen.
Så kom der et nyt spørgsmål til brevkassen.
Når en udstødning får den brune farve pga varmen, Kan man pudse/slibe det væk på nogen måder?
Hej igen. Så kom der et nyt spørgsmål til... Vis hele indlægget
37 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det går med alt benzindrevent til den tid. Der bliver trængsel på bil kirkegårdene. Kommer til at tænke på de gamle mad max film, hvor der er brændsels krig.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Skrevet af mads74dk på 03 maj 2011 01:37
..... Mon man overhovedet kan købe benzin til mc'en om 50-100 år? Eller kører man da på brintmotorcykler eller på el? Skal de gamle benzin mc'er så på museum??!!
Japanerne og Tyskerne har forlængst lavet motorcykler der er el drevne, og som også let kan følge traffikken på motorvejen. Desværre ikke så langt som man kunne ønske sig endnu !

Du kan sagtens fjerne den blå/brune farve fra dine forrør, du skal bare ha´ fat i et produkt der hedder Blue Job.
Det er sådan noget hvidt pulver du blander med vand til det har en konsistens som grød, der er 2 klude med en du smørrer det på med og en du polere med og på magisk hvis tager det misfarvningerne, ja det lyder som en and men det virker sgu
Det kan købes i de fleste bikse der handler med produkter til klassiske Mc´er og det er halvdyrt, men i forhold til hvad nye forrør eller om forcromning koster er det billigt, mener jeg gav 250kr. for et sæt.

Goggle Blue Job hvis du vil vide mere..
Det er godt nok noget dyrt kridtpulver du har købt der, for det er ikke andet end kridtpulver. Det er et ældgammelt polermiddel og skal som du skriver, blandes op med vand, til møbler brugte man dog sprit.
produkt eller ikke produkt, hvad er det for en maskine du har i din avatar ame.

Den vil vi hellere se større billeder af.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
Hej PeterR, det er min Ariel..
Jeg har været henne og lave en anden motor til den her i vinter, den motor der sad på da jeg købte den var jo en årgang 53 sideventileret 600. Den "nye" her er en årgang 39 topventileret 500 med højt stempel, en anden knast, bedre karburator osv. nå ja så har jeg haft krumtappen en tur forbi en der laver speedway motorer så nu er der kommet en hel del mere ryk i den gamle Ariel..
Planen er at bygge den om til cafe racer som den vilde ungdom jo også gjorde dengang, men det skal være uden at ødelægge noget.
Undskylder mange gange for at spamme pudse tråden
Har du ikke nogle større billeder, min øjne er blevet for gamle.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
            
Såden ser den ud lige pt. og der er flere billeder på mit fotoalbum.
Nice kompostholder der i baggrunden, er vi ovre i noget trykimrenering......

Maskinen er nu heller ikke så tosset. Hvis det var min ville jeg gøre den 100% original, men hvis det ikke er noget hvor du skal skære / bore / ødelægge, så ok at cafe race den.

Ift. min klub har jeg bare set så mange maskiner der er splittet ad, og folk har smidt originalstumperne til salg, det er synd. For det ødelægger ofte en perle.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Den er også meget sjov som original, men den bliver lidt kedelig at kører på i længden med dens 12hk eller sådan noget.
Så er det 100 gange sjovere med den topventilede her, ikke at den er nogen super racer set med nutidens øjne, men alligevel er den forbavsende kvik og så er lyden alt for fed,,hehe
Når jeg en dag bygger den om til original igen kommer der sgu en sidevogn på, det er det en sideventilet VB´er er beregnet til, den kører nærmest som en traktor..
Men det blir først når jeg har fundet mig en to cylindret Huntmaster, jeg er jo nødt til at have en solocykel også.
Hva´ med dig PeterR skal vi ikke se din cykel ?
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også