Polering af mc.

Hej med jer.
Ja. Spørgsmålet har nok været oppe en hel del gange før, men jeg er spritny indenfor mc.
Hvad er den mest enkelte og nemmeste måde at polere mc'en.
Altså mit udgangspunkt indtil videre( af det jeg har fået søgt og læst mig frem til) er:
give den noget autosol og tørre af med et lammeskind.
Men kan se der ekstrem forskellige meninger om emnet. Men søger en nem og enkelt måde så konen kan komme igang...
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
vask af - omhyggeligt - vand og autoshampo. Husk fælge, eger og nedenunder svingarm og stel under motor samt overfladen mellem cyl. og krumtaphus/gearkasse. Fjern sædet/erne. Her gemmer der sig tit en del snavs, ligesom du lettere kan rense ned foran baghjulet. Tør mc'en af med et skind. sæt den i skyggen og gå alle kroge efter for snavs. Tør lakdele over med en flisklud så overfladne er ren. påfør autovoks.Polér. Cromdele og fælge kan renses ned med Autosol. Går du forsigtig til værks, kommer der ingen ridser overhovedet. Brug glasrens til evt. vindspejl og spejle. INGEN Autosol på lakdele! Har du en udstødning der er blevet blå, kan det meste fjernes med en grød af husholdningssprit og wienerkalk. Påføres med en blød klud i små cirkelbevægelser. IKKE trykke hårdt. Vask af med vand.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis