Unik Funkis

Er der nogen som har en holdning til disse vinduer? Jeg synes de er pæne, men hvad med kvaliteten? Kvalitet/pris forhold?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
h... Hvilke vinduer...
Hvad med om du enten sætter billeder direkte i dit indlæg eller linker til den andet steds....

Jeg kan nemt google at der er noget der hedder unikfunkis vinduer... Men de laver jo flere modeller....
www.unikfunkis.dk/ContentId/427/Default.aspx?MenuItemId=12

Og skal der en vurdering af kvalitet pris.. så må modellen jo også kendes...

Så lidt flere info og du har en chance for at få en respons du kan bruge til noget :-) MVH Njord

MVH Njord
Det er deres kvalitet generelt jeg ønsker at vide noget om. Jeg kigger efter en af deres træ/alu vinduer.
Genopliver lige en ældre tråd! - Har trådstarter fået nogle erfaringer med UnikFunkis vinduer og døre i mellemtiden. Måske der er andre her på LDS der har erfaringer med UnikFunkis vinduer?

Jeg har fået tilbud på vinduer fra hhv. Rationel og UnikFunkis (træ/alu-vinduer). Vi hælder mest til UnikFunkis, men vi kan ikke finde særlig meget om folks erfaringer med vinduer og døre fra dem.

Mvh. Martin

Hej med jer. Kan se det er en ældre tråd. Men vi står nu ved valget af nye vinduer og døre. Og har fået tilbud fra rationel og unik funkis. Er der nogen som nu har erfaringer med unik funkis kvalitet m.m

Annonce

Vi valgte at købe UnikFunkis for 5½ år siden. Vi købte alle døre og vinduer i træ/komposit/alu (sort både indvendig og udvendig).

Generelt er vi glade for dem og har ingen problemer med dem. Vi valgte dem pga. udseendet med tynde rammer på døre med glas. Om der var forskel på prisen husker jeg ikke.

Mine eneste kommentarer er at alle glideskinner i vinduer og døre ikke var smurte, så de var lidt stramme at åbne/lukke. Jeg gav skinnerne lidt fedt og det har virket siden da. Vi har desuden en dobbelt skydedør, som giver os en 3m åbning til terrassen - Den dør skal man lige lære at kende, da den kan "falde" ind i dørhullet for tidligt og lave nogle store hakker i karmen (taler af erfaring...). Heldigvis for os er sort en taknemlig farve, så vi har fået repareret hakkerne uden at det kan ses.

Måske de har forbedret deres skydedørs-system siden da, for det er da det eneste negative jeg kan sige om dem.

Mvh. Martin

Tak Martin for dit svar. 

Ved du hvad deres holdbarheds garanti er? 

Mh Jeanne

Jeg har købt 12 stk vinduer og døre (alu/træ, 3 lags rude) i 2011 og har været glad for dem. De står som nye stadigvæk. Jeg reklamerede over et vindue som kørte dårligt, og det kom de og fiksede. Mens de var her installerede de gratis udendørs greb på vores terrassedøre som jeg efter et par års brug syntes manglede. Så jeg har kun oplevet god service.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis