Hvilken billig lænsepumpe

Helst automatisk.
til en 17 " damjolle.

Gerne link til til en shop!

Max 500,-

Tak
18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

har du batterien på båden kan du købe en i aldi eller hos båd handler
eller en der virkerved hjelp af bølger bevælserne så bruger du ikke dine batterier
hilsen rene

renek Bæltbåden af 1887(kertemindebåd)

danmark ældste bermudarig (bermydiansk sloop rig )

Du skal dog være opmærksom på at de der "smarte" der virker ved bølgernes hjælp, ikke er meget bevendt i en til daglig stille havn, og hvis der kommer skidt i ventilerne har du ikke en pumpe men en hævert der fylder din båd med vand. Har prøvet det !
Ellers er der kon det helt sikre... en spand og jævnlige besøg :-)

MVH Njord
Annonce
hej de jeg har set har ikke slangen der går ned i vandet så der kan blive hævert virkning det skal være en havn hvor der er meget stille for at den ikke virker
men et gammel last bi batteri kan holle længe og hvis der osså kommer en solcelle oplader til så kan det holle længe min lænsepumpe har virket i 8 månder nu uden at have landstrøm på
hilen rene

Jo René men du er jo nede og klappe skivet næsten hver dag, eller bare for lige at ruske lidt i fortøjningerne. Det er vel også en del af det at have båd, at man tilser den mindst to gange om ugen. Jeg ved godt at der findes bådejere der smider båden i vandet og så ser de den igen, når den skal på land.
ja det er rigtig de smider båden som i vandet og sejler et par gange og så er den pakeret og de kan ikke forstå at den er fylt med rur og tang i bunden og den er mær sunken eller er det på grund af regnvand de håber at de andre tømmer den og kommer de ned og ser at en anden er i båden så bliver de suer det har jeg prøvet her i århus bugten jeg hade ikke penge til en båd og gik mange tuer langs stranden for at om der var nogle der lå ubenyttet den tømte jeg og repperet og sejlet med der var en der lovet mig øretæver da han så mig de andre på plassen hade grindet af ha og sade han kunne bare passe sin båd så hade han ikke det problem med at jeg sejlet med den
hilsen rene

Ja verden er fyldt med utaknemlige menesker, nu var du så flink at vedligeholde manden båd og at du så som betaling tog dig en lille tur i den. Manden skulle fradømmes muligheden for at have en båd liggende og fylde på stranden, OH-FY-OH-FØJ
Takker for alle svarene.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis