Jeg kunne godt tænke mig et godt råd. Skal montere en markise,3.50m br og 2.50m udlæg. Har tænkt på at lade den få sin egen bjælke oppe under udhænget. 3 stk 100 gange 100 til at bære og så en 3.50m lang 95 gange 45mm,vandret i toppen af disse pæle. Toppen vil jeg så styre med 3-4 beslg ind under udhænget. Kan det gå?