hej ang min bil ( golf 1,6 fra 85 tikker meget i ventiler

hej jeg ville høre om der er nogle der kan fortælle hvordan og ledes man fikser det jeg regner selv med at det bare må være ventilerne der skal stilles. men er ikke helt klar over hvordan det skal gøres og hvor meget de skal stilles håber der er nogle af jer der har styr på det mvh kim

hej venner jeg er en ung frisk fyr der har det motto at det andre kan lave kan mand også selv lære at lave / med mindre det kræver speieselt udstyr/ for ellers kan man hvad man vil ps. den der bære viljen kan hvad han vil mvh burger

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej jeg ville høre om der er nogle der kan fortælle hvordan og ledes man fikser det jeg regner selv med at det bare må være ventilerne der skal stilles. men er ikke helt klar over hvordan det skal gøres og hvor meget de skal stilles håber der er nogle af jer der har styr på det mvh kim

hej venner jeg er en ung frisk fyr der har det motto at det andre kan lave kan mand også selv lære at lave / med mindre det kræver speieselt udstyr/ for ellers kan man hvad man vil ps. den der bære viljen kan hvad han vil mvh burger

der er ikke noget at stille på , det er hydrauliske løftere
det kan være løfterne der trænger til at skiftes , det er ret nemt og koster ikke så meget
hej bredker jeg takker for svar men tænkte på at når jeg køber nogle nye er de så bare lige til at skifte eller er der noget der skal stå bestemt eller hvad mvh kim

de er lige til at skifte , men det kræver at du ved lidt om at skrue i motor
du skal have knasten af , så er de lige til at løfte af med en magnet , og dumpe de nye i igen
men da knasten skal af , skal du også have ny tandrem og strammehjul , samt hvis ventildækselpakningen er af kork , skal den også skiftes

hvilken motortype er det du har
hej bredker jeg har været ude at kigge det nummer der står på den er 026103373F ellers hved jeg bare at det er en 1.6 ok mvh kim

er det benzin eller disel

har lige været inde og kontrolere , og kan se at den kan både være med hydrauliske og alm ventilløftere , den skifter midt i 85 , så pil lige ventildækslet af og kontroler hvilken du har
så er det nemt nok at finde de rigtige stumper , da alle typerne bruger de samme modeller
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis