Bådskilte

Jeg har købt mig en glasfiberbåd, vil jeg spørge ,om er der nogen der kan hjælpe mig med navne og nummerskiltet. Det som jeg tænker på,er at få det fræset i træ eller klæbe bogstaverne på båden.Hvor kan jeg købe begge dele.
                                 På forhånd tak.
                                    Sammut.

sammut

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til en fiberbåd er det nok bedst med klisterbogstaver.
Og til en træbåd kunne det være fint med et træskilt.

Bådudstyrsbutikkerne vil gerne sælge dig bogtaverne - til horrible priser... 75 kr pr bogstav er helt normalt.

Jeg lavede mine selv ud af et ark folie fra boghandleren til 25 kr - og en hobbykniv.
Eller hvis du kender nogen der laver dekoration og skilte, kan man sikkert få/købe rester dér.
Skriften printede jeg ud spejlvendt på A4-papir og limede på bagsiden, så jeg havde noget at skære efter.
På denne måde blev det lige som jeg ville have det og jeg kunne købe øl for alle de sparede penge.

- Forresten er jeg lidt i tvivl om, hvad du mener med "nummerskiltet": Registreringsnumre på private lystbåde er, så vidt jeg har kunnet forstå, afskaffet.

mvh
JAKOB
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Jeg bor på Færøerne

sammut

send en fax til Søndergaard reklame i kirkerup ved slagelse .. han er billig.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Kan let laves selv: Udskriv i rigtig størrelse fra PC. Lim papiret glat ud på et egnet stykke træ. Sæt et V-formet jern i fræseren. Nu gælder det om ikke at ryste på hænderne og det ønskede fræses ud. Lidt stearin på fræserens sål får det til at glide lettere.
Nok ikke dumt at træne lidt før det endelige navn fræses.
Hej Henrik
Google "streamer" - så kommer der et vandfald af virksomheder som laver selvklæbende skilte til ingen verdens penge.

Dan

Dan

"Australian beer is like making love in a canoo - it is fucking close to water"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis