gulvafløb i garage.

hello Jeg har banket gulvet op i min garage og overvejer at lave et gulvafløb, men må man det? Eller skal der monters olieudskiller og andet grej?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sidder og fundere lidt over hvad du skal med et gulvafløb i en garage :-)

Der er ikke noget umiddelbart krav til at du skal indstallere en olieudskiller fordi du har et gulvafløb i garagen. Men hvis det er fordi du skruer meget i forskellige biler i din garage, vil du skulle installere en olieudskiller hvis der er gulvafløb. Er det mere end 5 biler årligt, kommer du under bek. om drift af autoværksted og så er der flere regler der skal følges. Med et gulvafløb vil du også skulle spildsikre dine "farlige" kemikalier, således de ikke løber i afløbet hvis de bliver utætte.

/Mulle

 

 

 

Så ser jeg ingen problemer i det :-)

 

 

 

Nu må man jo ikke selv, lave kloak instalationer, der skal en autoriseret kloakmester til, hvis det skal være lovligt. Så står han jo inde for at arbejdet, er forskriftmæssigt udført.

Nu har du jo plaseret det under, jura reglementer og krav, så jeg går ud fra du vil have en lovlig instalation.

Men det må du jo selv afgøre

mvh jens
Skrevet af je__ns på 25 apr 2011 21:50
Nu må man jo ikke selv, lave kloak instalationer, der skal en autoriseret kloakmester til, hvis det skal være lovligt. Så står han jo inde for at arbejdet, er forskriftmæssigt udført.

Nu har du jo plaseret det under, jura reglementer og krav, så jeg går ud fra du vil have en lovlig instalation.

Men det må du jo selv afgøre

mvh jens


Korrekt at han ikke må lave installationen selv, hvis han ikke er autoriseret.

Foreskriftmæssig korrekt udført - ja, men der ses en del fejl udført af autoriserede

Hvis arbejdet ikke er udført korrekt er det til enhver tid ejeren der hænger på den.

/ERHA

 

 

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis