Mit samsung køle/fryse skab køler ikke

Jeg har desvære fået et problem med mit samsung køle/fryse skab..Det er en model RL 38 ECSW som ikke rigtigt gider køle, det ligger på omkring 16-17 grader, hvor det burde ligge på 5 grader, og det kører sådan set hele tiden...jeg er selv elektriker, men er blank på hårdehvide vare området...så nogen gode foreslag til hvad det kan være? eller er det et besøg af en montør?

Mvh
Profi

Jeg har desvære fået et problem med mit samsung... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det står i et hjørne op ad en isoleret væg og vores hus, og der skulle ikke være de vilde frostgrader, da vi også har haft nogle blomster som ikke kan tåle frost til at stå der, men man skal jo aldrig sige aldrig...Tror jeg prøver at ringe til et hårdehvidevare værksted i morgen og får en snak med dem, det er jo trods alt dem som skal levere reserve delene til det "svaleskab"

Edit....jeg kender desvære ikke nogle el folk med erfaring med køleskabe, det er mest byggeplads elektrikere som mig selv jeg omgås...og hvad pokker er der ved at drikke somersby når de er 17 grader varme :-(

Hej

Hvis kompressoren kører hele tiden og det ikke køler er jeg næsten 100 % på at der ikke er drivmiddel på og det er et nyt køleskab.
Meld det til din forsikring bare kald det en kortslutning....

Mvh Preben
Hvordan opfører fryseren sig ?
Hvis den funger fint er det den omskifter der skifter mellem køleskab og fryser der ikke virker. så bliver al den kulde køleskabet beder om afleveret i fryseren.
hvis fryseren heller ikke virker er jeg også af den overbevisning at den mangler køle middel.

Jacob
Fryseren virker fint nok.....Det ser ud til at det er elektroniken det er galt med og så kan det ikke betale sig....har meldt det til forsikringen, og de dækker det meste af skabet...Selv om displayet står på 5 grader, så kan der snildt være 15 grader der og nogle gange så er der faktisk 5 grader i køleskabet...det er lidt forskelligt...men jeg har snakket med 2 forskellige hvidevare service firmaer og de var faktisk begge enige om at det var elektroniken det var galt med, og de ene af dem slog skabs modellen op i deres system og sagde at de print havde de skiftet en del gange før og de var ret dyre....
Hej er ny , hvordan opretter man sit eget indlæg ?

MG
Tryk på forum i toppen, vælg den kategori du ønsker at oprette en tråd og så oppe i toppen er der en grøn knap hvor der står opret ny tråd tror jeg nok.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis