Kan man tvinge TDC til at flytte deres kable fra min grund?

Kan man tvinge TDC til at flytte deres kable fra min grund? Hovedkablet til naboer osv ligger 7 cm inde på min grund - lige der hvor jeg jeg skal grave hegnstolper ned og selv om jeg flytter hegnet en smule ind på grunden kan jeg ikke være sikker på ikke at grave kablerne over.

Mvh
Ole


Ole
Kan man tvinge TDC til at flytte deres kable fra... Vis hele indlægget
29 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Nemlig, derfor skal man være helt sikker i sin sag, hvis ikke man på forhånd lige har vendt den med TDC.
tak koluda kigger lige på det.
Så virker det så det tilgår din egen hjemmeside.

Men jeg ville ændre det til RT maskintransport og entreprenør så får du lidt glæde af dette link forhold til søgemaskinerne, både på søgeordet maskintransport og entreprenør, og ikke kun på rtmaskintransport.dk som der sikkert ikke er mange der søge på på google...

og slupper - nu virker linket men hvad koster dit brænde?? Det står ikke på siden

er ikke håndværker og har til min kones store fortrydelse nogle gange urealistiske forventninger til hvor hurtigt ting kan laves :)

Annonce
Nu har jeg haft TDC herude at se på sagen og de vil flytte kablet uden videre - ja det var faktisk slet ikke til diskussion - super herligt. Elselskabet var også herude og måle deres hovedkabel og det ligger heldigvis uden for grunden, men han fortalte at hvis det havde ligget inde på min grund ville de have flyttet det uden problemer. Min stikledning må jeg gerne flytte selv.

Ole
Godt for dig.
Dejligt med en positiv nyhed på en mandag.
Diplomatiet har sejret igen!

Tillykke!
Ja, meget positivt nyt...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis