kaleche lm 21

Hej alle i kloge mennesker
Jeg bliver nød til at have mig en ny kalecke til min LM 21. Jeg har kigget hos Schulz, men ville lige høre om det kan svare sig evt. at købe en i sverige eller tyskland eller få en sadelmager til at lave en, måske er der en der ved hvor den kan fås billigere. Er der mon nogen der har erfaringer med dette.

Mvh. per

Med venlig hilsen Per.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad er prisen hos Schulz.
Mener at mansedø marinecenter og nautisk bådudstyr har dem standart i deres katalog.

Nautisk udstyr


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej Per

Snak med et par af de nærmeste sejlmagere.

De kan lave det fuldstændigt som du vil have det - med vinduer /lyn op og ned og praktiske ting, eller hvad du finder på.

De penge du bruger hos en god sejlmager er givet godt ud - tingene holder og det virker og det bliver du glad for. Så gør det ikke noget at det koster 500 kr mere.

Siger jeg - efter at have ofret penge på en ny kaleche for 2 år siden - det er bare en fornøjelse, når det virker perfekt.

Hilsen A

To ulykker kommer sjældent alene.
"Den lille mester" i Odden har lavet min i tidernes morgen, og den er jeg tilfreds med.

There are 10 types of people.

Those that understand binary, and those who don't

Tak for svarene
Men jeg har fundet en anden løsning,min dygtige kone mener hun kan sy en selv sfter den gamle så nu er stof lynlåse vinduer mm. købt ind til under halv pris af en ny. Bliver spændende at se hvad hun kan finde ud af

Mvh per

Med venlig hilsen Per.
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis