hyundai baghjuls leje

Hej nogen her der kender størrelsen på baghjuls leje til en hyundai accent 1,3 år 2000 det er version 2 .....
tror de skal skifte 
på forhånd tak per

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
har du prøvet at bruge enskydelære til at måle hjulleje.!
det er bare at sige hvilken bil det er til når du bestiller lejet , så ved de det ved forhandleren
ja men tænke om et var et standart leje så jeg kunne købe det og skifte det med det samme så jeg ikke behøvede at undvære bilen i flere dage....
Det er så meget standart at det kun passer til en Hyundai og når du har købt et nyt bestemmer du helt selv hvornår du vil skifte det.
Tag nummerpladen med ned til en reservedels forhandler så får du det rigtige leje.
René
Jeg tænker på om det er et standart SKF Leje eller måske et billigt kina leje og om hvis det er et standart leje om der så er nogen der kender størrelsen... 
Annonce
Jamen så tænk du herfra og til jule aften.
Når du så har tænkt færdigt kan du læse hvad der står over dit seneste indlæg.
René
ja det lyder som om det korea haløj køre sin egen stil også lidt sløjt at de lejer kun holder 120000km men igen hvad kan man forvente til den pris.... det er jo ikke toyota

tak per

det er bedre at pille lejet ud og tag det med til bilmeka.
så finder han af den samme  type.

af kineser type så kan du ligeså godt at smide apec Z608 leje i istedet for
original leje for at spare på kronerne.!!!

men jeg hvile fortrække original leje i bilen. eventuel skf. leje. i den rigtig mål.?
z608   udvendig diameter 22 mm hul 8 mm, nu er vi da vist ovre i legetøjsbil afdelingen

jens

Tvivler på at SKF har sådan en på lager.

René

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis