Brugere af sikkerhedsfodtøj. Analyse

Hej. Jeg er i gang med at lave en mindre analyse af danskernes brug af sikkerhedssko.
Til det har jeg lavet et lille spørgeskema, som tager ca. et minut at udfylde. Det henvender sig udelukkende til folk som har brugt eller bruger sikkerhedsfodtøj på hverdagen eller jobbet.

Jeg vil håbe at i er friske på at hjælpe.

Mvh Dennis

http://www.askpeople.dk/ask/real/sc...5dcb12683d
20 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jamen det klarede vi da så lige...
Det er vi da naturligvis ikke. ”Friske til at hjælpe”
For det første fordi vi ikke arbejder gratis.
For det andet fordi du ikke oplyser formålet med undersøgelsen.
For det 3. fordi ovenstående indlæg formodentlig kun har til formål at markedsføre eller reklamerer for ask people.dk over for nærværende forums brugere.
Eller måske tillige har et rent kommercielt sigte idet resultatet kan sælges som markedsføringsgrundlag til "sikkerhedsskoindustrien"
Ja så udfyldte jeg den også--- (vi er jo nogle stykker der tror på det gode, i vore medmennesker)

Når det nu handler om fodtøj...
Kender i de her vinterstøvler, fra Svenske Arbersko.
De er fantastisk varme,(har kun brugt tynde sokker, hele vinteren, og ikke frossen tæerne).
De er ikke de billigste ca 1200 kr + moms, men er alle pengene værd.
(nå ja arbejdsskiveren punger jo ud)
Arbesko 562
Tynde sokker !
Det er jo en kendt sag at alt for mange bruger tykke sokker der klemmer om foden i sko støvlerne.
Jeg har nu i mange år praktiseret slet ikke at bruge sokker året rundt, og selv vinterdage med hård frost fryser jeg ikke om fødderne når jeg eks. tager de terængående støvler på
Annonce
Er nu glade for mine efter at en klump smed en Ø80 x 8 cm betondæksel ned over storetåen.

 

 

 

Jamen Mulle dog, det var da godt nok længe siden du har været på banen
Sikkerheds fodtøj er bare en go´opfindelse
Skrevet af Håndværkeren på 24 jun 2011 09:37
Jamen Mulle dog, det var da godt nok længe siden du har været på banen
Sikkerheds fodtøj er bare en go´opfindelse


På banen  - synes da jævligt der kommer et lille indlæg fra mig.

Apropo sikkerhedsfodtøj skal man bare sikre sig at at der er indlæg alle steder. Fik et par sikkerhedssko på en byggeplads i Norge - der var sku ikke noget i bunden. Så der kom lige en gipsskrue igennem og ind i kødet. Tømmeren skulle skrue den ud og spurgte lige inden om hvilken vej han skulle skrue

/Mulle


 

 

 

Skrevet af mulle03 på 24 jun 2011 10:45

Apropo sikkerhedsfodtøj skal man bare sikre sig at at der er indlæg alle steder. Fik et par sikkerhedssko på en byggeplads i Norge - der var sku ikke noget i bunden. Så der kom lige en gipsskrue igennem og ind i kødet. Tømmeren skulle skrue den ud og spurgte lige inden om hvilken vej han skulle skrue

/Mulle


Ordentlige sikkerhedssko har en stålplade (fjederstål-lignende) i bunden, der beskytter mod søm mm kommer op i foden. Ikke mindst når man arbejder, hvor der kan ligge brædder med søm i burde det være et must.

Du kan nemt checke dine sko for stålpladen. Løft indersålen og mærk efter med en magnet.

Med det svineri af knuste flasker man ser mange steder, herunder på strandene, burde alle sko have det.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

AHA en ægte spøgefugl
Jeg render selv rundt med en stålsprlint i foden, jeg skulle lige rense med den roterende stålbørste på vinkelsliberen. Jeg glemte at bruge det jeg har imellem ørene og havde kun gloogs på, så det gjorde nas. Desværre sidder den så dybt at lægen ikke lige kunne hive den ud, så jeg går og venter på en indkaldelse til hospitalet.
Der er yderligere 10 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis