Bedste pris på byggeopgave

Formidlingsjunglen
Det er efterhånden blevet lidt af en jungle hvis man søger et firma til at hjælpe med at indsamle tilbud. Af en eller anden mærkelig grund tilbyder de alle på nær en at indhente 3 tilbud. Det her med 3 tilbud var en lov der blev afskaffet i 2001 men den dyrkes stadig, for håndværkerne skulle jo nødigt bruge ligeså meget tid på at få opgaver end alle mulige andre...magen til bullshit skal man lede længe efter.
Nå men den omtalte ene er byggefolk.dk hvor man faktisk får rigtig mange tilbud vha. et miniudbud som gennemføres gratis. Det er topnice og uforpligtende...tjek det ud på www.byggefolk.dk
Er der nogen der gode/dårlige erfaringer med nogle af formidlingsfirmaerne kunne det være fedt hvis vi herigennem kunne skåne os eller anbefale nogen.

 Frederik Von Backhaus

Formidlingsjunglen Det er efterhånden blevet... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, google og anmeldhåndværker er altid en god kilde til at tjekke firmaet med også.
Anmeld håndværker ville jeg ikke sætte min lid til, der kan man betale sig fra god omtale ved at abonnere på henvendelser fra Bygogbolig som er de samme ejere der har anmeld håndværker. Man bliver så kontaktet hvis der er en utlfreds kunde, og får mulighed for at rette på anmeldelsen inden den bliver offentliggjort.

Jeg ved det af erfaring, og fordi vi opsagde vores abonnement med Bygogbolig, fik vi slettet vores positive anmeldelser, og sået tvivl om rigtigheden af dem de lod stå tilbage, jeg har klaget dem til datatilsynet for at forsøge at fremstille os i et negativt lys som pression for at vi skal gentegne et abonnement.

Bare så i ved hvordan det forholder sig.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
Okay, jeg vidste godt at bygogbolig stod bag Anmeldhånværker.dk, men vidste ikke de tog sådan metoder i brug.

Ved dog godt at de giver deres medlemmer fordele ved at blive vist først ved søgninger, og at de henvender sig ved negativ anmeldelse af ens profil, men at de ville synke så lavt som at fjerne omtaler ved opsigelse af deres abb. er sku for lavt....

Vavirk.dk som vi ellers også har benyttet, er desværre også nedlagt nu... her var der ellers ingen bagtanker med deres vuderings system.
Ja, det er lidt træls når der sidder nogle grådige annonce hajer og styrer sådan en "udefra set objektiv " tjeneste, for når de kan se lidt nemme penge i farvandet ved at afpresse en stakkels håndværker ved at true ham på levebrødet ved dårlig omtale af hans virksomhed, så er de skruppeløse og uden både etik og moral.

Jeg har forsøgt at tale med dem, men der skal penge på bordet før de vil rette op på fejlen, og så må vi undvære det, for det er simpelthen bare ikke prisen værd.

Jeg håber bare snart at folk får øjnene op for dem, og f.eks. Operation X tager fat i dem.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
Ja, det er utroligt.

Men folk får ikke øjnene op for det, med mindre de får oplysningen et eller andet sted fra.

Har du fortalt din historie et eller andet sted på nettet ?
Annonce
Jeg beklager min manglende indsigt i regelsættet, det skal ikke gentage men jeg kan jo ikke rulle tilbage og slette mit indlæg.

 Frederik Von Backhaus

Helt okay, vi fik da lidt debat ud af det, der klart viser at disse portaler efterhånden har så dårligt ry, at det bliver svært i fremtiden at holde håndværkerne bundet til dem.
Alt forladt Frederik, og du skal da have ros for at du kører efter "No cure no pay" princippet, og at det ikke koster håndværkeren et beløb førend han har fået en ordre, men det stiller samtidig store krav omkring tilid og kontrol.

Omkring Anmeld håndværker, havde vi egentlig et håb og et ønske om at kunne finde en fornuftig løsning med dem. uden at skulle bruge samme underlødige metoder som de bruger, og derfor har vi ikke fortalt om det tidligere. Men på trods af at der snart er gået 2 år hvor vi har forsøgt via dialog, må vi sande at de ikke har til hensigt at følge nogle spilleregler, hvorfor vi nu også går ud og fortæller om vores oplevelse af deres forretnings metoder.

Med venlig hilsen - www.boligogbyg.dk
Godt, for uden denne omtale er der jo ingen der bliver advaret om at gå i samme fælde.

Har for et par år siden haft medlemskab hos dem, men det var sådan set bare for at kunne få lov til at deeplinke ind til min profil hos dem, så kunderne slet for at søge derinde efter os, men det tager de sig også betaling for, utroligt når man tænker på at disse deeplinks ville hjælpe deres position i søgemaskinerne, men det er vist vigtigere for dem at få profit, frem for positioner i søgemaskinerne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis