Sjov historie fra genbrugspladsen.

Lige en lille historie fra den lokale genbrugsplads.
Jeg har en trailerfuld loftsplader af gips og nogle af træ der er malet. Så jeg spørger ham i arbejdstøjet, hvor den af malet træ skal hen. I den container til køkkenelementer/loft og gulv brædder siger han.
Fint, jeg læsser af og samtiddig køre en 3500 kg varevogn op foran. På siden står der Horsens Kommune.
Han stiger ud og begynder af læsse bruge whiteboardtavler op i en container hvor der står "rent træ".
Så kommer han i arbejdstøjet ( genbrugsplads-medarbejder?) og siger HALLO det skal ik derop.
Ham der kørte kommunebilen siger "jamen det er jo træ".....................................................
Og NEJ det er ikke træ.
Mega pinligt kommunens egne folk ikke engang kan kende forskel på træ og IKKE træ....
Han hopper ind i varebilen igen og gasser voldsomt op og skal af med noget elektronik.
Det sjoveste er så er han lige skal bakke lidt , og rammer en betonpille !
Han åbner vinduet og kigger ud, og køre så igen.
Jeg var flad af grin...

The day you quit is the day you lose.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det kunne godt lyde som en komunal-ansat
Skrevet af Lauhansen på 15 apr 2011 11:25
.....
Det sjoveste er så er han lige skal bakke lidt , og rammer en betonpille !
Han åbner vinduet og kigger ud, og køre så igen.
Jeg var flad af grin...

Men det mest morsomme er, at det er dine skattepenge, der går til reparationen 
Ja, vi skal betale for at få rettet den bule i bilen, så kvajet lavede mens har var på arbejde, og vi også betale han løn der.

Så kan jeg godt forstå det skal koster 10.000,- om året for undertegnet at komme af med lidt affald fra tømrer firmaet.
Se du i stedet for at få installeret en brændeovn!!

Med venlig hilsen
ktm

Ja vi betaler så kun 7500,- for af aflevere lidt savsmuld... Men de laver måske ikke så mange buler i kommunebilerne her i kommunen..
Annonce
Skal stadig betale det samme, det er afregning efter hvor mange ansatte man har nemlig.
Skrevet af Koludabyg på 15 apr 2011 19:17
Ja, vi skal betale for at få rettet den bule i bilen, så kvajet lavede mens har var på arbejde, og vi også betale han løn der.

Så kan jeg godt forstå det skal koster 10.000,- om året for undertegnet at komme af med lidt affald fra tømrer firmaet.

Dokumenter at du selv behandler dit affald. Sådan har jeg undgået dummebøden. Nu er mit affald metal, kabler og elektronik. metal og kabler får man penge for og elektronik betaler man minimalt for.
Send kommunen et billede af den olietønde du brænder dit affald af i.

Jacob
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. 
Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også