hulmurisolering

hej
nogen som kender en som kan hulmurisoler mit hus godt og for billig penge? bor i syd danmark (rødding) 64 kvm som skal isoleres ca 80 mm hulmur.. nogen som ved hvad det ca kan koste??

 
hej nogen som kender en som kan hulmurisoler mit... Vis hele indlægget
17 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
hvis man kan få det lavet for 5-6000 kr så vil det være noget nemmer... men nogen som kender en som kan gøre det til den pris..? har tilbud på 8000 kr men det er dyrt er jo kun 64 kvm

 
Nu de der priser der flagrer rundt på tråden!!!
Hvis de 8000 kr er incl. moms. for en komplet entreprise bliver prisen 125 kr/m2
Hvis de 8000 kr er excl. moms. for levering og indblæsning udelukkende , og ikke ud-og indsætning af sten, bliver prisen 125 kr/m2

Et tilbud kan kun vurderes i sin helhed.
Hvordan ved du hvornår "en billig og god hulmurs mand?". Er billig???
Eller god for den sags skyld...

Kontakt dog et par isolatører, og få et par tilbud.

Vælg den du er mest tryg ved, og kig derefter på prisen.

Det er ikke altid at den laveste pris er deg bedste valg nemlig.
...Og et eller andet sted er det her vel et sted for lav-det-selv, så hvis du ikke har mod på selv at gå igang er det bedste nok at gribe knoglen og få fat i et par stykker mere der vil give dig et tilbud. ;-)
Skulle du få mod på at gå igang selv er du velkommen til at smide mig en besked, så giver jeg gerne et hint eller 2. Det er jo ikke raketvidenskab. :-)
Annonce
Det har du ganske ret i. Selfisk.
Men det er svært kontrolerbart.
Og derfor vil jeg kun købe dit hulmursisolerede hus såfremt der vedlægges en anderkendt termofoto-rapport.
Eller et mindre end fem år gammelt certifikat der sikrer erstatning fra den pågældende indblæser såfremt arbejdet sidenhen findes utilstrækkeligt udført.
Well.. Havde jeg fundet drømmehuset skulle det ikke være en manglende termofotorapport der lå i vejen for valget.

Men det er da et ganske udemærket krav at stille til dem der skulle give et tilbud på en hulmursisolering når han nu alligevel skal til at ringe rundt. Ellers kan han jo lige så godt selv gå igang.

Af er erfaring er jeg dog af den opfattelse at når man bruger styropor granulat trænger det ud i (læs af) alle de små sprækker man ikke vidste man havde.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis