Bærebar gebhardus 103 4793 13-04-2011 09:15 Jeg har en bærebar computer. Når jeg tænder den, kan man høre at blæseren når lige og gå i gang så slukker computeren igen, men der er lys i computeren. Hvis jeg bliver ved med at tænde, er der nogle gange den har startet op men går så ud efter nogen tid. Hvad kan det være???????........ 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. fabrin 19658 4400 14-04-2011 01:36 Skrevet af gebhardus på 13 apr 2011 09:15 Jeg har en bærebar computer. Når jeg tænder den, kan man høre at blæseren når lige og gå i gang så slukker computeren igen, men der er lys i computeren. Hvis jeg bliver ved med at tænde, er der nogle gange den har startet op men går så ud efter nogen tid. Hvad kan det være???????........ hej Gebhardus!Uden at vide det helt præcis vil jeg gætte på, at den bliver for varm fordi køleelementet er blokkeret at "fnuller". Det er i hvert fal den typiske fejl, når computeren opfører sig sådan. Så ind til ventilatoren og rens for ting og sager i køleren. fase
hans2.hansen 4200 5610 14-04-2011 08:17 det kan blæse igemmen med kompressor luft. i køler områdemen hvis garetigen er løbet ud.?kan du skrue bundplader af og blæse den luft.men hvis du ikke har kompressorkan du bruge støvsuger og kraftig pust med munden.!på bærebar computer.
gebhardus Trådstarter 103 4793 14-04-2011 10:20 Okay, det vil jeg prøve. Men det jeg bare ikke forstå er at computeren er jo kold når jeg starter den......Og den starter op og slukker med det samme.....