Vaskemaskine i vask eller bad?

Jeg er flyttet alene for første gang, og har købt mig en vaskemaskine. Men har ikke fået den installeret, udover den er pakket ud og samlet.

Jeg snakkede med en af mine venner om det, og han sagde at man kunne sætte den på sin vask's bed(eller hvad det hedder) og en anden sagde han havde sat den på sin bruser, igen en løsning.

Hvad er bedst og hvordan gør jeg det?, skal jeg tage billeder af mine ting og vise det? Er der en lettere løsning.

Bosch Clasixx 5 er navnet på min vaskemaskine.

Håber I kan hjælpe, så jeg endelig kan få rene underbukser !

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Lidt billeder hjælper jo altid..

Men sådan overordnet set tror jeg du bør alliere dig med en elektriker, det er træls at få lavet noget der ødelægger mere end gavner..

Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

Lidt om mig her

Men hvis der findes en løsning er det jo så let som ingenting at købe en slange eller noget i den stil. Det er derfor jeg skriver her først, jeg ved der er folk der gør sådan.
Du er lige flyttet hjemmer fra Mor ! Og nu tror du så at du er verdensmester, ak ja vi er nok en del der har prøvet det. Det blev dyre lærepenge når vi havde ødelagt mere end godt var.
Derfor ! Lyt nu til et godt råd, lad en elindstalatør hjælpe dig på vej, tænk lige over at du er erstantnings pligtig for hvad du måtte ødelægge i din lejlighed. Det er ikke som hjemme hos Mor, du skal selv betale af dine surt sammensparede skillinger.
Er elektriker. Jeg vil fra råde dig, at bade sammen med din vaske maskine ;-)

Og så skal du huske, at du ikke bare kan udvælge dig en tilfædig stikkontakt til din vaskemaskine. Den skal køre på en gruppe for sig selv.

Elektrikeren, må godt rode i "dåsen" hos Fru Hansen ;-)

Skrevet af SilverLine på 11 apr 2011 19:40
Er elektriker. Jeg vil fra råde dig, at bade sammen med din vaske maskine ;-)

Og så skal du huske, at du ikke bare kan udvælge dig en tilfædig stikkontakt til din vaskemaskine. Den skal køre på en gruppe for sig selv.

Skal vask (og evt tørretumbler) have sin egen gruppe?  Må den ikke køre sammen med noget lys og stikk? 

Er ikke sikker på hvad du mener med dit spørgsmål. 
Men en vaskemaskine skal jo have vand tilgang, og et afløb. Er det det vi snakker om? 

Eller er vi ude i hvordan du forsyner den rent elektrisk?

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis