Tråden er låst

CNC dele sælges

Opgivet byggesæt til lille begynder cnc maskine sælges. Kuglelejeføringer til X Y Z akse. Servomotorer, servomotorstyring. Strømforsyning, 19" rack indbygningskasse. Kabelbeskyttere. Div. tandremme og tanremshjul. ledeskruer m nylonnuts. Muligvis mere, hvis jeg kan finde noget frem. Priside 2800,00 kr. Afhentes Sydsjælland hurtigst muligt.  Skriv til [email protected]

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Som skrevet er det dele til lille cnc maskine ikke noget der er samlet eller komplet.
Følgende mål er absolutmål, og altså ikke hvad den vil kunne bearbejde i X Y Z retning.

X Føringsstænger: ca. 720 mm Ø 16 mm.
Y Føringssystem ca. 650 mm pt monteret med tandremsføring af Z system.
Z Føringsystem ca. 300 mm.
2 Gevindstænger m antibackslach nylonsystem længde af gevind ca 620 mm Ø ca 9,5 mm. Stangen er ca 80 mm længere.
Z gevindstang er en alm trapezgestang m en messing/bronze møtrik og påmonteret tandremstandhjul. Længde af gevind: ca. 270 mm selve stangen er ca. 300 mm Ø 11,8 mm.
Servomotorer og styringer hertil, samt div tandremstandhjul og tandremme en mass. 19" rack til indbygning samt en del små/mellemstore stepmotorer ( i min verden ).
10/ 12 amp 28/24 v strømforsyning m. elektronisk regulering. Kom og kik, det koster ikke noget. Bor i Fensmark v Næstved. Ingen foto, beklager.
OZ 7TH Jens

Slet ingen muligheder for billeder, måske link ?

www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

Så er der billeder af nogle af de dele jeg har sat til salg. Ikke alle dele kan ses. Undskyld billedstandarden. Ijhedegaard

Ved du hvor kraftige de Step motorer er ?

www.kameravalg.dk - Seneste nyheder og hjælp til næste køb

Vedr. Stepmotorerne.
På den store sorte står der 1,8 V  4,8 A og på de 2 mindre sorte står der 2,5V  2 A.
De andre er der ingen rigtige oplysninger på. Håber at det hjælper. vh Jens
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis