Rejse med laptop

Hej jeg skal på en længere togrejse,og vil ikke slæbe rundt på computeren.Er det problematisk at pakke den i kufferten (i egen taske,naturligvis)?Jeg mener at have hørt at den ikke synes om rystelser,men er det kun når den er tændt,man helst ikke skal flytte for meget rundt med den?
Håber på snarligt svar,jeg rejser på tirsdag.
Mvh.Lotte

 

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan da ikke passe at der ikke er bare en der vil give et bud.
Mvh.Lotte

 

umiddelbart kan jeg ikke se noget problem med at putte den i kufferten, men den skal ikke have direkte stød eller slag, det har den ikke godt af, så pak den mellem noget tøj så har den det ganske fint der..

Den kan godt klare rystelser, bare det ikke er for vildt. nye bærebar bliver også transporterer rundt, bare i en kasse med flamingo indlæg.
Tak for dit svar, Det er nu ikke selve togturen der der bekymrer mig,men jeg skal skifte 4 gange,og bare på hovedbanegården i København er der en masse trapper,når man skal skifte perron i en fart.Næste gang bliver Basel (igen trapper?)Milano og til sidst Rom,hvor jeg kun har 15 min. til at finde den sidste forbindelse til Calabrien i syd Italien.Ialt over 34 timer.
Mvh Lotte

 

Det er jo svært at give et bud på, men det er klart at du skal undgå svære stød og større bump. Men da den blev transporteret rundt i verdenen på vej til dig, så blev den jo altså også udsat for bump med videre.

Hvis du skal være helt sikker, så hav den på dig ellers så pak den godt ind i tasten i sit etui og undgå at bumpe den ned af samtlige trapper

God tur!

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

Det betyder ikke noget at have sin Laptop i kufferten, det går fint. Det er kun når man flyver. Luftfartselskaberne kan ikke lide at den kommer i kufferten pga. der har været nogle tilfælde hvor der er opstået ildebrand i batteriet under flyvningen, og så er det altså ret besværligt at komme ud til bagagen og finde hvad det er der brænder.
Annonce
Pakkes den forsvarligt ind er rystelser intet problem. Men skærmen kan ikke lide at blive mast/kvast. en hdd tåler ret mange G.

Jacob
Tak alle,for jeres svar,jeg pakker den godt og går forsigtigt.
Mvh.Lotte

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis