Underlag til laminatgulv

Så er jeg her igen....

Denne gang drejer det sig om et underlag til et 8mm laminatgulv jeg vil lægge på 1. salen (dvs ingen dampspærre). Da budgettet er begrænset og jeg samtidig er "kvalitets-narkoman" kunne jeg godt tænke mig lidt input til, hvordan jeg finder et gdt underlag til en billig penge.

Er udemærket klar over at de dyre underlag er de bedste, men er der nogen der kan anbefale et "billigt" underlag, altså hvor man får forholdsvis meget for pengene?

ALLE INPUT ER VELKOMNE

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal det benytte det producenten foreskriver for at overholde garanti betingelserne.

Er du dog ligeglad med dette, så kan alm. kraftig gulvpap benyttes, og er også det billigste underlag du kan få.
Syntes ikke jeg kan finde noget på deres hjemmeside, men det må de vide i Bauhaus. Det drejer sig om et billigt logoclic gulv så mon ikke de har noget tilhørende billigt underlag? Det behøves ikke være lige så billigt som gulvpap... tænkte en 10-20 kr/m2
Henrikhp.

Har du prøvet at se efter den alu belagte? (som et spejl)  som skal tapes  sammen med en lignende tape.

Til at lægge under gulvet, den har jeg brug til et gulv på et tidspunkt, og var ikke så dyr syntes jeg på daværende.

Den virker også ret lun at gå på.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Har nu været i bauhaus og studere deres billige underlag lidt.... de har et 2 mm plast som jeg tror er for tyndt. Så har de samme slags i 4 mm, hvilket ekspedienten mente var rigelig fint.... Mener det stod til 11 kr/m2

Er her nogen der har kendskab og/eller erfaring med dette gulvunderlag?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis