Hjælp søges til glasblæsning af hovedtelefoner

Jeg har haft et stort hobby projekt igang de seneste par månededer; jeg har lavet mine egne hovedtelefoner i aluminium. Jeg er nu endelig færdig, men prikken over i'et ville være en glasblæst overflade. De dele der skal glasblæses svarer til to terninger to armringe og to hovedbøjler. Jeg ved ikke så meget om glas/sandblæsning men jeg vil selfølgelig betale for "glasstøvet" hvis det skulle være.

Jeg bor i københavn og vil helst gerne undgå at sende delene afsted. 

På forhånd tak.
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke hjaelpe med nogen kontakt til sand/glas blaesning men du skal vaere opmaerksom paa at Alu meget hurtigt kommer til at se grimt ud efter saadan en tur... Du skal nok overveje at overfladebehandle delene bagefter, ellers begynder overfladen at korrodere med det samme og der kommer hurtigt maerker efter (fedt) fingre osv....

Lakering er en loesning eller du kunne overveje at faa tingene anodiseret: http://www.focuser.com/atm/anodize/anodize.html#top

/Hideout

Jeg har fået glasblæst nogle alu ting en gang før med stor succes, men ellers tak for tippene.
har du fået blæst dit headset ???

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Nej desværre ikke endnu.
jeg har sendt min adresse på en privat meddelelse,
hvis du sender dem til mig, så skal jeg glasblæse dem for dig

Annonce
Du kunne også få dem eloxeret. ?
En elektrokemisk eloxering giver en meget modstandsdygtig overflade med en hårdhed svarende til keramik.

Nu er det snart ved at være tid til at se det færdige resultat !

Ja beklager jeg har værret på ferie, men regner med at smide nogle billeder op i løbet af ugen.

OK , vi glæder os til at se  det færdige resultat 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis