Fischer Fill & fix hvor købes det?

Jeg har en gang set en video for Fishers produkt Fill & fix

www.fischerdanmark.dk/desktopdefaul...read-2870/

Synes det ser ud som noget som absolute kan være nyttig en gang i mellem, men er der nogen som har en ide om hvor det kan købes eller har et lige så godt alternativ?

Har været rundt i et par byggemarkeder her uden at finde det og selvom google normalt er en god ven hvad sådan noget angår finder jeg heller ik så meget der.

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der komme jo nyt på markedet næsten hver dag, men meget af det dør igen når der ikke er salg i produktet.
Skrevet af hawk på 06 apr 2011 17:44

Jeg har en gang set en video for Fishers produkt Fill & fix

http://www.fischerdanmark.dk/deskto...read-2870/

Synes det ser ud som noget som absolute kan være nyttig en gang i mellem, men er der nogen som har en ide om hvor det kan købes eller har et lige så godt alternativ?

Har været rundt i et par byggemarkeder her uden at finde det og selvom google normalt er en god ven hvad sådan noget angår finder jeg heller ik så meget der.

Til Hawk!

Jeg har set det i mit lokale Stark Byggemarked.

fase
S. fabrin ok må ned og kigge for via google har jeg fundet det på et bygge marked i odense og fik det sendt med danske fragtmænd, men der handler jeg aldrig mere.
Derfor denne tråd...
Send en mail til firmaet, så kan de formentligt oplyse om nærmeste forhandler

Find det bedste og billigste minicruise på Minicruise-guide.dk. Læs også om de sjove Friv spil.

MRA mann den ligger jo lige til højerbenet... Hvorfor har jeg ik selv tænkt på den :o/

Men det vil jeg da lige gøre så....
Det kan købes hos jem og fix, hvis de lagerfører det. de er næsten eneste forhandler i danmark i dag. Fischer sælger direkte til håndværkere idag, derfor er der ikke mange byggemarkeder der gider handle med dem. Byggemarkederne skal på den måde jo kæmpe med leverandøren selv. Det er ca 1 år siden fischer røg ud af de sidste byggemarkeder mig bekendt.

"mod regulær dumhed kæmper selv guderne forgæves"

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis