Gulvspånplader

Hejsa Allesammen Har lavet nyt bjælkelag på min første sal, og står og skal have købt nogen gulvspånplader, men kan finde flere forskelllige slags, det skal selvfølgelig være 22mm, og jeg skal ikke have gulvvarme. Hvad skal man vælge? Og er de pladerman køber hos jem og fix gode nok, da det er de billigste jeg har fundet. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Philip
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, dem hos jem og fix er sikkert samme plader som du før hos trælasten, så ingen problemer med at købe dem.
Ja, det er de.
Men problemet kan være om den lokale j&f idet hele taget har plader nok.

Hos j&f her i Egå er lagerbeholdningen så lille på materialer som gulvspån, isolering, gipsplader og den slags "højkonkurrence materialer" at man dårligt kan bygge et hundehus i en etape.

Så hvis du skal bruge over måske 50m2 så spørg lige hvad den lokale tommerhandel skal have, frit leveret.
Ja, kan godt se det med mængden kan være et problem.

Hvad med fastgørelsen af pladerne til mine bjælker, hvordan gør jeg det, og med hvilke skruer, og skal pladerne limes?
Det fremgår af monteringsanvisningen.
Mon ikke du kan bruge Plata-flex skruer.
Limes skal pladerne. Det er hele ideen at pladerne efter montering fremstår som EN stor plade.
Kvatro skuer kan også bruges, de har også selv undersænkende hoved.

Men alm. spånskurer kan ikke benyttes, den kan ikke trække sig selv med i pladerne.
Tak skal i have
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis