kulilteforgiftning fra ferguson 35?

nu har jeg ligget og kørt ferguson 35 hele dagen lang. flere km. imellem hvert stop. så slog tanken mig her til aften. er det enligt muligt at få kulilteforgiftning ved kørsel af sådan en? udstødningen er ikke rat højt i vejret og intet styrhus. ikke fordi jeg har lagt mærke til nogle smag af gasser af den art. men ville da mene det nok ikke var det smarteste af køre sådan en hele dagen.

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er vitaminer!! :-)
Det er meget værre på de, som har udstødningen liggende under traktoren, kan jeg love dig for.

På den 35 jeg engang havde, satte jeg en aftagelig forlænger på udstødningsrøret for ikke at få dunsten ind i fjæset.

Men en kulilteforgiftning tror jeg bestemt ikke er mulig, idet kultilte er tungere end luften og synker ned + der er ventilation omkring dig, når du tordner derudaf.

Med venlig hilsen
ktm

 

lyder godt. kan godt være jeg måske er lidt af en hypokonder. syntes bare jeg blev lidt skør af alt den udstødnings gas, lige foran mig. men som du selv siger. der er masser af ventilation og frisk luft fra alle sider.. så der er nok minimalt

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Jo man kan da godt redde sig en gedigen hovedpinen af udstødningsstanken. Det var også derfor jeg satte forlænger på.
På min Fordson Major, ligger udstødningen neden under og det er ofte meget trist, men så kan jeg komme ind ad meget lave porte og under frugttræer m.m.

Med venlig hilsen
ktm

 


Gasserne skal nok stige til vejrs, da der dels er fut på ud af røret og dels er gassen varm så den stiger til vejrs.
Jeg har aldrig oplevet problemer med gasserne, heller ikke efter at have kørt 3 timer og slået henved 100.000 kvm græs.

Skulle du få for meget CO, så vil du få de smukkeste blodrøde læber som alle pigerne vil misunde dig, havde det ikke været fordi du var død. Men det sker ikke.
Det er en god ide at få justerety CO tallet på dyret. For højt CO tal koster meget ekstra benzin.

Chr.

Selvrensende filter = et filter du selv skal rense.

Bankrådgiver = Rådgiver banken om, hvor mange penge de kan plukke kunden for.

Alt hvad jeg gør er forkert. Deri går jeg aldrig galt.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis